کد خبر 405743
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

ظاهرا فولادی‌ها برای اسکوچیچ شرط گذاشتند در صورت کسب قهرمانی قراردادش را تمدید می‌کنند اما به نظر می‌رسد اگر قهرمان هم نشود، دراگان در این تیم می‌ماند و هدایت قرمزپوشان اهوازی را به عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه یکسری بحث و درگیری بین دراگان اسکوچیچ و نعیم سعداوی به وجود آمد، باشگاه که می‌دید حق با سعداوی است بارها با اسکوچیچ صحبت کرد تا تعامل بیشتری با دستیارانش داشته باشد اما اینطور نبود.

این مساله و البته حواشی دیگری از جمله نحوه مذاکره با بازیکنان مورد نظر باشگاه و ... که از نظر مسوولان باشگاه خوشایند نبود باعث شد فولادی‌ها با وجود نتایج خوب قید تمدید قرارداد با دراگان اسکوچیچ را بزنند چرا که نعیم سعداوی با دلخوری از تیم جدا شده بود و به جز آن حواشی هم ادامه داشت. این مسائل خیلی زود به گوش اسکوچیچ رسید. دراگان هم که هیچ جا را مثل فولاد خوزستان راحت و منظم ندیده بود، ظاهرا دست به کار شد تا کاری کند که در این باشگاه ماندگار شود. ابتدا او روی بازی‌های تیم تمرکز بیشتری کرد تا اینکه توانستند به موفقیت خوبی دست پیدا کنند. فولاد خوزستان در سال جدید توانست استقلال و نفت تهران که مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند را شکست دهد و به رده چهارم جدول برسد. جایی که می‌توانند مدعی رسیدن به قهرمانی باشند.

در کنار این مساله، شایعه‌ای به وجود آمد که به نظر می‌رسد خیلی به موقع بود. در زمانی که اسکوچیچ داشت روی تیم خوب کار می‌کرد و نتایج خوبی می‌گرفت، فدراسیون فوتبال درگیر تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش و البته بررسی گزینه‌های دیگر برای جایگزینی احتمالی این سرمربی پرتغالی بود. همین مساله باعث شد شایعه شود از فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ تماس گرفتند تا هدایت تیم ملی را به او بسپارند. گفته می‌شود حتی در این مورد خود اسکوچیچ به یکی، دو نفر از مسوولان باشگاه فولاد که ارتباط نزدیکی با او دارند، گفته بود که از فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی با او تماس گرفتند که در صورت توافق نکردن با کارلوس کی‌روش، جایگزین این مربی پرتغالی شود.

همه منتظر بودند ببینند این مساله تا چه حد صحت دارد و آیا دراگان گزینه نیمکت تیم ملی ایران است یا نه که خبر رسید فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش توافق کرده و این مربی پرتغالی همچنان سرمربی تیم ملی کشورمان می‌ماند اما اگر چه مشخص نشد که دراگان گزینه فدراسیون فوتبال است یا نه اما همین شایعه باعث شد مسوولان باشگاه فولاد خوزستان نظر خود را در مورد تمدید قرارداد با دراگان اسکوچیچ تغییر دهند و به فکر نگه داشتن این مربی کروات باشند. البته ظاهرا فولادی‌ها این خبر را هنوز به اسکوچیچ نگفتند و برای او شرط گذاشتند در صورت کسب قهرمانی قراردادش را تمدید می‌کنند اما به نظر می‌رسد اگر فولاد خوزستان حتی قهرمان هم نشود، دراگان اسکوچیچ در این تیم می‌ماند و همچنان هدایت قرمزپوشان اهوازی را به عهده خواهد داشت.
چرا که مسوولان باشگاه فولاد خوزستان از نتایج به دست آمده راضی هستند و فکر می‌کنند با تقویت تیمشان می‌توانند حداقل در فصل آینده به قهرمانی دست پیدا کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا پایان فصل چه اتفاقاتی می‌افتد.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    تراوشات ذهنی یک خبرنگارنما...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس