کد خبر 405593
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

فريدون جيراني كارگردان ملودرام‌ساز اين روزها مشغول ساخت سريالي با نام ‌«تعبير وارونه يك رؤيا‌» است.

به گزارش مشرق، فريدون جيراني كارگردان ملودرام‌ساز اين روزها مشغول ساخت سريالي با نام ‌«تعبير وارونه يك رؤيا‌» است.
اتفاق عجيبي درباره اين سريال افتاده است كه با استفاده از نام كارگردان سريال توسط يكي از مؤسسات سينمايي در حال رخ دادن است. اين مؤسسه با انتشار يك آگهي با عنوان ‌«شناسنامه بازيگري!؟‌» در نيازمندي‌هاي پرتيراژترين روزنامه كشور و توضيح اينكه از شما يك فيلم مستقل به كارگرداني فريدون جيراني ساخته مي‌شود، باعث شده بسياري از علاقه‌مندان به بازيگري به واسطه نام جيراني هم كه شده سري به اين مؤسسه بزنند.
ماجرا از اين قرار است كه اين مؤسسه كه همنام معتبرترين جشنواره فيلم كشورمان است، طرحي را راه‌اندازي كرده موسوم به ‌«شناسنامه بازيگري!؟‌» كه اولين شرط ورود به اين طرح نه استعداد بازيگري كه واريز ۲ تا ۳ ميليون تومان وجه نقد به حساب مؤسسه است.
نماينده مؤسسه درباره اينكه چطور مي‌شود فريدون جيراني همزمان با فيلمبرداري يك سريال پربازيگر وقت چنين كارهايي را هم دارد، بيان داشت: اتفاقاً چند تن از بازيگران سريال تازه جيراني يعني ‌«تعبير وارونه يك رؤيا‌» از ميان علاقه‌منداني انتخاب شدند كه در اين طرح شركت داشته‌اند. در اين سو جيراني با تأييد اينكه طرحي موسوم به ‌«شناسنامه بازيگري؟!‌» را خودش راه اندازي كرده است به سينماژورنال گفت: من استاد مؤسسه بازيگري مذكور بودم و البته كه اين طرح را در اين آموزشگاه اجرايي كرده‌ام اما اين را بدانيد كه همكاري من با مؤسسه مذكور تا اوايل سال گذشته ادامه داشت و سپس قرارداد نبستيم.
فريدون جيراني درباره اينكه مؤسسه مذكور ادعا كرده پنج بازيگر را به پروژه ‌«تعبير وارونه يك رؤيا‌» معرفي كرده است مي‌گويد: اين مسئله كذب محض است و قوياً آن را رد مي‌كنم.


منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس