کد خبر 405289
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

مهاجم برزیلی تبریزی ها چشم به آقای گلی دوخته است.

به گزارش مشرق، ادرلوسیانو ادینهو باز هم برای تراکتورسازی گل زد و یک گام دیگر در جدول آقای گلی پیش رفت. او روز گذشته پاسخگوی تماس ما بود. این بازیکن از گلزنی خود ابراز خوشحالی کرد اما نتوانست ناراحتی‌‌اش از شکست مقابل سپاهان را پنهان کند.

ادینهو، به نظرت مي‌توانستيد بازي با سپاهان را ببريد؟
ما تلاش زيادي كرديم و حتي با يك گل، از حريف‌مان جلو افتاديم ولي به خاطر خستگي زياد، عقب رفتيم تا دفاع كنيم.

چرا خسته بوديد؟
تيم ما مدام در سفر است. از اين شهر به آن شهر مي‌رويم. براي همين بازي، اول از تبريز به تهران آمديم و سپس از تهران راهي اصفهان شديم. اين‌ها براي ما خستگي مي‌آورد. در 15 دقيقه آخر فقط دفاع كرديم و نتيجه‌‌اش همين شد كه ديديد. بازيكنان ما توان نداشتند كه به سمت دروازه سپاهان بروند.

به ‌هر ‌حال انگيزه‌اي داشتيد كه مي‌توانستيد به كمك آن به برتري برسيد؟
انگيزه ما همان گلي بود كه به‌ثمر رسانديم و تا 15 دقيقه آخر بازي هم از گل‌مان دفاع كرديم اما خستگي اجازه نداد به هدف‌مان برسيم. بازيكنان واقعاً خسته بودند. اين را مربي تيم هم مي‌دانست و در كنفرانس خبري خود گفت. در ضمن يكي از گل‌ها پنالتي بود كه دريافت كرديم و گل ديگر در آخرين دقيقه بازي به‌ثمر رسيد. فكر مي‌كرديم بازي با حساب يك - يك تمام مي‌شود ولي اين‌طور نشد.

فكر نمي‌كني با اين شكست، از قهرماني جا مانديد؟
نه. هنوز تا پايان فصل زمان زيادي باقي‌مانده است. نفت هم باخت. براي ما بازي با سپاهان تمام شده و بايد به ديدار مقابل سايپا فكر كنيم.

سپاهان به نظرت چطور بازي كرد؟
آنها در زمين و ورزشگاه خودشان بازي مي‌كردند. سپاهان تيم بزرگ و قدرتمندي است و بازيكنان ملي‌پوش هم دارد. اين تيم ما را تحت تأثير قرار داد و فشار را در آخرين دقايق بازي بيشتر كرد تا برنده از بازي خارج شود. ما هم شانس زيادي نداشتيم كه در آن 15 دقيقه از گل خوردن جلوگيري كنيم.

اما هواداران تراكتور از اين شكست ناراحت و ناراضي هستند.
من آنها را درك مي‌كنم. ممنونم كه نگران تيم‌شان هستند ولي بازي با سپاهان را باختيم و اين بازي تمام شده است. بايد به آينده فكر كنيم. به بازي پنج‌شنبه مقابل سايپا كه در تبريز برگزار مي‌شود. از همين حالا مي‌خواهم هواداران به ورزشگاه بيايند و ما را همراهي كنند تا برنده بازي باشيم.

باز هم گل زدي. به نظر مي‌رسد آقاي گلي تو قطعي است؟

بله خودم هم همين‌طور فكر مي‌كنم اما دوست دارم با 22 تا 25 گل به اين عنوان برسم. دلم مي‌خواهد باز هم گلزني‌هايم را ادامه دهم.

در صحنه گلي كه زدي، توپ به دستت برخورد كرد؟
نه من با سمت راست سينه‌ام توپ را كنترل كردم و ضربه زدم. هيچ خطايي نبود. يك گل كاملاً سالم زدم. نمي‌دانم چرا سپاهاني‌ها اعتراض مي‌كردند اما از داور ممنونم كه درست تشخيص داد كه گل من كاملاً درست بود.

فكر مي‌كني تراكتورسازي قهرمان ليگ شود؟
بله، من مطمئنم كه اين اتفاق مي‌افتد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس