کد خبر 404803
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش مشرق، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال از ساعت 10:30 امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک پیگیری شد. امیر قلعه‌نویی یک ساعت زودتر از بازیکنان در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کرد و به پیاده‌روی پرداخت. وی بعد از حضور در سالن وزنه برای دقایقی با میرشاد ماجدی گفت‌وگو کرد.

* شکست تراکتورسازی و نفت تهران باعث شد تا بازیکنان پیرامون این مساله اظهارنظر کنند. تعدادی از استقلالی‌ها معتقد بودند شکست دو تیم بالای جدولی به نفع آنهاست و برخی دیگر ادعا کردند با مدعی شدن فولاد و سپاهان، کار آنها سخت‌تر شده است.

* حنیف عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز به عملکرد کشتی‌گیران اشاره کرد و از بازیکنان سوال می‌کرد که آیا مسابقات شب گذشته را تماشا کرده‌اند یا خیر؟ وی از اینکه تیم ملی کشتی قهرمان شده بود خوشحال بود و می‌گفت بچه‌محل‌های ما همیشه در کشتی حرف اول را می‌زنند.

* جاسم کرار، خسرو حیدری و امید ابراهیمی نفراتی بودند که در تمرین دیروز حضور نداشتند. بازیکنان استقلال در ابتدا زیر نظر صادقیان، مربی بدنساز استقلال 15 دقیقه در محوطه زمین چمن دویدند و سپس کار وزنه انجام دادند. در حین وزنه زدن تعدادی جودوکار نیز در سالن وزنه حضور داشته و تمرین می‌کردند.

تمرین نوبت بعدازظهر تیم استقلال از ساعت 18 در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس