کد خبر 404106
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

وحید امیرخانی که پیش از این به مستندسازی مشغول بود اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «در مدت معلوم» را به تهیه‌کنندگی مشترک سیدمحسن جاهد و رویا شریف، برای اکران آماده می‌کند.

به گزارش مشرق، سیدمحسن جاهد تهیه‌کننده فیلم با اعلام این خبر گفت: قرارداد پخش این فیلم سینمایی اواخر سال 93 با موسسه فیلمیران منعقد شده است.
وی با اشار به این که مواد تبلیغی و بیلبوردهای فیلم سینمایی «در مدت معلوم» در حال آماده‌سازی است افزود: این فیلم به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا رسیدن به سن ازدواج می‌پردازد و در واقع تلنگری به مراجع رسمی و غیر رسمی است که راه حل مناسب و مدونی بر اساس دین، فرهنگ و نظام برای این گروه سنی ترسیم نکرده‌اند. موضوعی که مورد  تهاجم غرب قرار دارد و نوک پیکان سایت‌های دنیای مجازی را به‌سمت این قشر جامعه نشانه رفته است.
این مدیر فیلمبرداری سینمای ایران درباره اکران «در مدت معلوم» گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی بیلبورد و تیز، این فیلم اواخر بهار امسال روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت و با توجه به حضور بازیگران چهره و ایجاد فضای طنز پیش‌بینی می‌کنیم مورد توجه و استقبال مخاطب قرارگیرد.
«در مدت معلوم» اولین اثر سینمایی وحید امیرخانی است و تهیه‌کنندگی فیلم را سیدمحسن جاهد و رویا شریف به‌طور مشترک برعهده دارند.
جواد عزتی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، اکبر عبدی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، صبا گرگین پور، طوفان مهردادیان، شهره قمر، علی سلیمانی و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    پرداختن به این موضوع قابل تحسینه
  • اتی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    خیلی فیلم خنده داریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس