کد خبر 403943
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

قسمت اول مجموعه مستند «یک لقمه نون» ساخته امیر حسین خلیل زاده امروز ساعت 19:15 از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، این مستند اجتماعی که در 25 قسمت 40 دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید شده است ، روندی را که افراد برای به دست آوردن یک لقمه نان در طول روز تجربه می‌کنند، به تصویر می‌کشد و نگاه فانتزی به زندگی شغلی و روزمره افراد مختلف دارد.

این مجموعه با هدف نمایش عدالت ساخته شده و چگونگی کسب روزی حلال و رعایت انصاف و عدالت را در گفت‌وگو با کسبه و صاحبان مشاغل مختلف روایت می‌کند. یک لقمه نون هر هفته شنبه‌ها از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مجموعه با رویکرد به تصویر کشیدن زندگی انسان هایی ساخته شده است که تحت هر شرایطی به دنبال کسب روزی حلال هستند با این حال سعی شده در قالب آن به مشاغلی پرداخته شود که بیشتر به زندگی مردم و بخصوص نسل جوان نزدیک است. طیف متنوعی سوژه این مجموعه شده اند و از پروفسور جراح تا کارگر کوره پزخانه مهمان «یک لقمه نان» می‌شوند.

محمد امین مهتدی به همراه امیرحسین خلیل زاده کار تهیه کنندگی را بر عهده دارد. تصویر برداری مجموعه بر عهده سید محسن کولکو و حسن کمالی است. دستیار برنامه ریز امیر مسعود خلیل زاده و صدابردار احمد افشاری قزوینی هستند. ضمن این که تدوین کار نیز بر عهده محسن محمدی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس