کد خبر 403310
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

وزیر کشور لبنان با اعلام آغاز طرح امنیتی در بیروت و ضاحیه جنوبی در آینده نزدیک، از دستگیری سرکرده یکی از باندهای تبهکار خبر داد.

به گزارش مشرق، «نهاد المشنوق» وزیر کشور لبنان با اشاره به تدابیر امنیتی فوق العاده طی دو روز گذشته در مسیر منتهی به فرودگاه بیروت، از دستگیری 14 تن از افراد تحت پیگرد سخن گفت و تاکید کرد که علاوه بر دستگیری یکی از رؤسای باندهای تبهکار،‌ عملیات تعقیب دو تن دیگر در جریان است.

به گزارش روزنامه «السفیر»، نهاد المشنوق با بیان اینکه طرح امنیتی که تا کنون در چندین منطقه اجرا شده بزودی به بیروت ضاحیه جنوبی می‌رسد، تاکید کرد: جلسه شورای مرکزی امنیت، فردا به ریاست بنده در مقر وزارت کشور تشکیل و درباره نقش هر کدام از نهادهای امنیتی و نظامی برای اجرای طرح امنیتی بیروت و ضاحیه رایزنی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، المشنوق تاکید کرد که حزب الله و جنبش أمل موافقت کامل خود با اجرای طرح امنیتی در مسیر منتهی به فرودگاه و همچنین در بیروت و ضاحیه را اعلام کردند.

منابع حزبی آگاه تاکید کردند که نهادهای دولتی در ضاحیه جنوبی حضور دارند و در سال 2013 نیز یک طرح امنیتی در این منطقه اجرا شده بود که در جریان آن پست‌های ایست بازرسی در ورودهای ضاحیه برپا شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس