کد خبر 403236
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

روزنامه دیلی استار انگلیس از جدایی رابین فان‌پرسی ستاره شیاطین سرخ در خط حمله، در تابستان خبر داد.

به گزارش مشرق، رابین فان پرسی مدت‌هاست که به علت آسیب دیدگی نتوانسته برای شیاطین سرخ به میدان برود. او دو ماه پیش به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا خانه نشین شد و تا الان در هیچ رقابتی برای متچستریونایتد به میدان نرفته است.

روزنامه دیلی استار انگلیس اعلام کرد که سران باشگاه منچستر یونایتد در تابستان فصل جاری فان پرسی را در لیست فروش خود قرار می دهند. این روزنامه نوشت: فان پرسی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس با افت محسوسی مواجه شده است و گذشته از این سن او نیز در حال بالا رفتن است و الان 31 سال سن دارد. همین باعث شد تا سران منچستر یونایتد به دنبال فروش او به باشگاه دیگری باشند.

فان پرسی در فصل جاری عملکرد ضعیفی در منچستر یونایتد داشته است و در 24 بازیی که به میدان رفته تنها 10 گل به ثمر رسانده که این اصلا آمار خوبی برای او نیست.

این مهاجم هلندی در سال 2012 با 24 میلیون پوند از آرسنال جدا شد تا پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند. او در نخستین فصل حضورش در شیاطین سرخ عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست زمینه را برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس فراهم کند. او فصل قبل بعد از آنکه فرگوسن از این تیم خداحافظی کرد بازیهای ضعیفی را به نمایش گذاشت.

انتظار می رفت که با پیوستن لوئیس فان خال به منچستر یونایتد فان پرسی بتواند به روزهای اوج خود برگردد اما این مهاجم هلندی در فصل جاری نیز عملکرد ضعیفی داشته است و آسیب دیدگی شدید باعث شد که مهره تاثیرگذاری برای یونایتد نباشد. این بازیکن هلندی از لیگ ترکیه و اسپانیا پیشنهاد دارد و احتمال جدایی او از یونایتد زیاد است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس