کد خبر 403194
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

مهدی هاشمی با اصرار مادرش، به حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، مهدی هاشمی با اصرار مادرش، به حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اعتراض کرد.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی اظهار داشت: دیروز تا آخر وقت هرچه با مهدی صحبت کردم و اصرار داشتم، گفت من تجدیدنظرخواهی نمیکنم، اما خانم مرعشی تماس گرفتند و اصرار داشتند که اعتراض را ثبت کنید چراکه امیدوارم در مرحله تجدیدنظر، عادلانه به موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: به ایشان (خانم مرعشی) گفتم من وکیل شما نیستم و وکیل مهدی هستم و باید مهدی از من بخواهد اعتراض کنم یا نه. چراکه من اختیاری جز اختیار مهدی ندارم.بنابراین من قبول نکردم اما امروز صبح خبردار شدم که آقای ابوالمعالی،  به اصرار خانم مرعشی، در آخر وقت به دادگاه تجدیدنظر رفته و در آنجا اعتراض را ثبت کرده است.

علیزاده‌طباطبایی گفت: امروز صبح از دفتر شعبه 28 دادگاه انقلاب با من تماس گرفتند و گفتند آخر وقت روز گذشته، اعتراض در دادگاه تجدیدنظر به ثبت رسیده است. براین اساس دادگاه تجدیدنظر پرونده را از شعبه 28 دادگاه انقلاب درخواست می‌کند و شعبه هم پرونده را به این دادگاه می‌فرستد تا وارد رسیدگی شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    چه بدبختی هستیم تو این مملکت که همه چه خاله خانباجی بازی شده سرنوشت یه ملت افتاده دست یه مشت خاله خانباجی خجالت هم نمیکشن
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      چون شماها به ولایت فقیه خیانت کردید بعدش تحریف واقعیت نکن
  • علی ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    اگه کس دیگه ایی جای این اقازاده با همین اتهامات روبرو بود 3 مرتبه اعدامش میکردن.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      زرنزن
  • حسین ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    با سلام مهدی هاشمی فکر کرده که عصر حجر و قجره که با این شلتاق بازی ها و شانتاژها مردم متوجه اصل ماجرا نشوند. با این کارها می خواهند بگویند که: ما اصل دادگاه و اتهامات را قبول نداریم. اما حالا به خاطر مادرشون -یعنی صاحب فتوای فتنه 88- تجدید نظر خواهی می کنند. آخر سر هم کمی تخفیف در مجازات غیر عادلانه اش!!! می گیرد و مدت محکومیت را در زندان (شما بخوانید قصر!!) سپری کرده و در نهایت می گویند: این همه گفتید هاشمی و پسران اینطور و آنطور، علیرغم ظلمی که به او رفته است!! خب، محکوم شد و دوران محکومیتش را هم گذراند، پس دیگر مشکلی باقی نمانده است. با اینکارها می خواهند دهان منتقدان آقای هاشمی را ببندند. اما ... بنداند که مردم ما در سایه رهبری بصیر و حکیم، بیدار و هشیارند و گول این حقه بازی ها را دیگر نمی خورند.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      چقدر احمقی تو
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    محال بود تجدیدنظرخواهی نکنند! ولی این خانواده همه کارهایشان را با ادا و اطوار انجام می دهند و این هم یک نمونه اش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس