بی‌شک مدافعان تراکتورسازی امروز باید حواسشان به عمر السومای سوری باشد. مهاجمی 192 سانتی‌متری ملقب به «دکل» که روی ضربات سر تبحر ویژه دارد.

دکل سوری سعودی‌ها مانعی سخت بر سر راه تراکتور ایرانی
گروه ورزشی مشرق - تراکتورسازی تیمی که این روزها در لیگ برتر فوتبال ایران با تونی اولیویرا دوباره احیا شده هنوز در لیگ قهرمانان آسیا تیمی نیست که هوادارانش انتظار دارند و در پایان دور رفت با 2 باخت و یک برد در رده سوم گروه چهارم قرار گرفته است.

تبریزی‌ها امروز در خانه میزبان الاهلی عربستان هستند تا بلکه با کسب یک پیروزی شیرین مدعی صعود از گروه D رقابت‌ها شوند. اما الاهلی حریف تراکتورسازان که برخی از مسئولین این تیم ظاهراً جنگ روانی راه انداخته و در یک درخواست عجیب خواستار تامین امنیتشان در تبریز شده اند!، از لحاظ فنی در شرایطی مناسب پای به آوردگاه امروز خواهد گذاشت.

تیم دوم لیگ برتر عربستان جمعه 14 فروردین ماه با شکست دادن میزبانش الرائد 49 امتیازی شد تا با حاشیه امنیت 5 امتیازی نسبت به الهلال جایگاهش در رتبه دوم جدول 14 تیمی فوتبال این کشور حفظ شود.

4 برد پی در پی
الاهلی 27 اسفند ماه با دو گل تایسیر الجاسم (72 و 80) تراکتورسازی را شکست داد. این تیم یکشنبه 2 فروردین ماه هم در دیداری ماراتن گونه و نفسگیر صدرنشین لیگ عربستان النصر را 4-3 شکست داد. در آن دیدار عمر السوما مهاجم 192 سانتی‌متری اهل سوریه سه گل وارد دروازه حریفی کرد که فردا مهمان پرسپولیس است. در این مسابقه که از هفته بیستم لیگ عربستان برگزار می‌شد، اوساما هوساوی دیگر گل الاهلی را به ثمر رساند.

دکل سوری سعودی‌ها مانعی سخت بر سر راه تراکتور ایرانی
حریف امروز تراکتورسازی بعد در جام‌حذفی این کشور (چهارشنبه 5 فروردین) 3 بر صفر از خجالت حریف دسته اولی‌اش التایی در آمد. التایی روی پله چهارم لیگ یک عربستان ایستاده است. الاهلی برای اینکه روزهای خوش خود را تکمیل کند پای سفر به ایران در هفته 21 لیگ برتر، کشورش با گل دقیقه 40 دکل سوریه‌ای عمر السوما، الرائد را برد تا با خیالی آسوده به تبریز قدم بگذارد.

هت‌تریک دکل سوری
بی‌شک مدافعان تراکتورسازی امروز باید حواسشان به عمر السومای سوری باشد. مهاجمی 192 سانتی‌متری ملقب به «دکل» که روی ضربات سر تبحر ویژه دارد. عمر فصل قبل در القادسیه کویت 23 گل زده بود که مورد توجه الاهلی قرار گرفت.
این مهاجم بلند بالا بعد از هت‌تریک برابر النصر و زدن گل سه امتیازی به الرائد می‌تواند در کانون توجه مهره‌های تدافعی تیم تونی قرار بگیرد.
السوما این فصل 19 مرتبه در ترکیب اصلی الاهلی قرار گرفته تا طی این دیدارها 22 گل به ثمر برساند.

دکل سوری سعودی‌ها مانعی سخت بر سر راه تراکتور ایرانی
بازگشت ذکریای محروم
ذکریا السودانی تنها 22 سال دارد با این حال از جمله مردان مورد اعتماد کادرفنی الاهلی در میانه میدان است. این هافبک تاثیرگذار در دو بازی تیمش برابر الاهلی امارات (هفته اول) و نسف‌قارشی (هفته دوم) کارت زرد گرفت تا در دیدار رفت برابر تراکتورسازان محروم باشد و امروز می‌تواند پس از گذراندن یک جلسه محرومیت خود در ترکیب الاهلی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های تراکتورسازی و الاهلی عربستان ساعت 16:00 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    عمر السوماری یک داعشی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس