کد خبر 402404
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۵

دولت ترکیه تعلیق لیگ فوتبال این کشور در پی حمله مسلحانه به اتوبوس حامل اعضای تیم فنرباغچه را منتفی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، صباح الدین اوزترک، وزیر کشور ترکیه روز یکشنبه در آنکارا گفت: «فکر نمی‌کنم در این شرایط نیازی به تعلیق یا توقف [بازی‌های لیگ] باشد.»

وی این اظهارات را بعد از آن مطرح کرد که باشگاه فوتبال فنرباغچه درخواست توقف مسابقات قهرمانی را ارائه کرده بود؛ درخواستی که بعد از حمله مسلحانه به اتوبوس حامل بازیکنان این تیم صورت گرفت.

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «معتقدیم تا زمانی که پرونده این حمله حل نشود، تعلیق مسابقات امری اجتناب ناپذیر است. یافتن و مجازات تبهکاران برای فنرباغچه از اهمیت حیاتی برخوردار است.»

{$sepehr_album_24844}

اعضای تیم فنرباغچه شب گذشته پس از پیروزی 5-1 مقابل ریزسپور، در حال بازگشت به استانبول بودند که افراد مسلح ناشناس به اتوبوس آنها حمله کردند. راننده به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شد و پزشک‌ها تایید کردند یک شیء وارد سر وی شده است.

حسن چلینکایا، از اعضای هیئت مدیره باشگاه، این اتفاق را شرم‌آور خواند و گفت: «راننده‌ی ما با چیزی شبیه به گلوله آسیب دیده است. او توانست اتوبوس را نگه دارد ولی اگر موفق نمی‌شود، اتوبوس از جاده خارج می‌شد. این یک اتفاق شرم آور است. باشگاه همچنان در شوک قرار دارد. راننده در بیمارستان بستری شده و از شرایطش آگاه نیستیم. پس از تیراندازی،صورتش خونین شده بود.»

آکیف چاغتای کیلیچ، وزیر ورزش ترکیه نیز این حمله را «بزدلانه و غیر انسانی» توصیف کرد.

منبع: پرس تی‌وی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس