کد خبر 402252
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شاهد می‌گیرم که قلعه‌نویی نه تنها بعد از بازی، بلکه روز گذشته در تمرین نیز کاملا ریلکس برخورد کرد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل فولاد خوزستان، شایعه ناسزا گفتن امیر قلعه‌نویی به بازیکنان، بحث حضور علیرضا منصوریان در استقلال و ... صحبت‌ کرد.

چه اتفاقی افتاد که پیروزی مقابل فولاد را با شکست عوض کردید؟

اتفاق خاصی نیفتاد, شرایط به گونه‌ای پیش رفت که 2 گل بد دریافت کردیم. این شکست روی اتفاقات فوتبالی بود و با وجود تلاشی که انجام دادیم، نتوانستیم کاری از پیش ببریم. ضمن اینکه جو ورزشگاه خوب نبود. فکر می‌کردیم نیروی انتظامی اتوبوس تیم را تا فرودگاه اسکورت کند اما این کار صورت نگرفت و خدا را شکر می‌کنم که با مصدومیت به تهران بازنگشتیم.

در فرودگاه اهواز چه اتفاقی افتاد؟


ازدحام جمعیت باعث شده بود که عبور و مرور برای بازیکنان مشکل شود. ضمن اینکه برخی‌ها تا می‌توانستند به ما ناسزا گفتند.

با این شکست، شانسی برای قهرمانی استقلال قائل هستی؟

صددرصد این شانس را داریم که قهرمان شویم. به این باور رسیده‌ایم که در فوتبال اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی می‌افتد. کارمان برای قهرمانی سخت بود ولی با این شکست سخت‌تر شد. یکی از وظیفه‌های اصلی ما کسب سهمیه آسیا است. استقلال امسال در آسیا حضور نداشت و همه می‌دانند که جای استقلال در آسیا خالی بود. تلاش می‌کنیم حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

بازیکن باتجربه‌‌ای هستی و قبول داری که با گفتن اینکه استقلال شانس قهرمانی دارد، نمی‌توان مردم را گمراه کرد؟

صددرصد حرف‌تان را قبول دارم اما نمی‌توانید بگویید استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد، چرا که 6 بازی و 18 امتیاز دیگر باقی مانده است. قبول داریم امتیازات زیادی از دست دادیم اما شانس قهرمانی‌ از دست نرفته است. همانطور که گفتم کارمان برای قهرمانی سخت‌تر شد.

پس از شکست مقابل فولاد، صحبت‌های زیادی مبنی بر عصبانیت امیر قلعه‌نویی در رختکن مطرح شد. قلعه‌نویی در رختکن، به بازیکنان فحاشی کرد؟


چنین چیزی صحت ندارد و قلعه‌نویی را پس از پایان بازی «ریلکس» دیدم. برخی از رسانه‌ها نوشته بودند قلعه‌نویی عصبانی شده بود ولی خدا را شاهد می‌گیرم که قلعه‌نویی نه تنها بعد از بازی، بلکه روز گذشته در تمرین نیز، کاملا ریلکس برخورد کرد. من آدم دروغ‌گویی نیستم و برایم مهم نیست که دیگران چه فکری در مورد حرف‌هایم می‌کنند. قلعه‌نویی در تمرین روز گذشته، از انگیزه بازیکنان تشکر و از اتفاقات فوتبال صحبت کرد.

یعنی قلعه‌نویی در تمرین روز گذشته، انتقادی نکرد؟

انتقاد داریم تا انتقاد. آن چیزی که در رسانه‌ها به آن اشاره شده بود، مطرح نشد و خدا را شاهد می‌گیرم که قلعه‌نویی هیچ گونه ناسزایی نگفت. باور کنید تاکنون قلعه‌نویی را این همه ریلکس ندیده بودم.

انتقاد زیادی از امیر قلعه‌نویی می‌شود و اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که او تاکتیکی ندارد.


وقتی تیمی می‌برد، مربی آن دارای تاکتیک است و تا زانو برای آن خم می‌شوند ولی زمانی که شکست می‌خورد مربی تاکتیک ندارد. این اتفاقات تنها در  فوتبال ایران می‌افتد. ما باید به کارنامه مربی نگاه کنیم نه به یک باخت. اگر کارلوس کی‌روش را به ایران آوردیم، عاشق موهای جو گندمی یا قد و بالایش نبودیم، بلکه به کارنامه‌اش نگاه کردیم. بنابراین با یک شکست نباید همه چیز را گردن مربی انداخت.

5 سال از استقلال دور بودم اما حتی یک کلمه هم علیه تیم صحبت نکردم. همه ما باید در جایگاه خودمان صحبت کنیم و انتقادات نباید از روی کینه باشد. زمانی که به من لقب دندان پوسیده را دادند، «کیف» کردم چون باعث شد 6 سال به من انگیزه فوتبالی بدهد.

این روزها صحبت از علیرضا منصوریان در استقلال می‌شود و برخی‌ از تماشاگران بنرهایی به حمایت از منصوریان به ورزشگاه می‌آورند.


در خانواده کوچک، افرادی وجود دارند که موافق یا مخالفت باشند چه برسد به خانواده بزرگ. ما به این مسائل توجهی نداریم اما این کارها «فیرپلی» نیست. مربی تا پایان فصل قرارداد دارد و افرادی هستند که پایان فصل بخواهند تصمیم‌گیری کنند. این اتفاقات جزو مسائل حاشیه‌ای است و اصلا کار قشنگی نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس