کد خبر 401939
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: ما برای کسب ۳ امتیاز مقابل سپاهان به میدان آمده بودیم و به دنبال ارائه بازی زیبا و باکیفیت بودیم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از پیروزی 2 بر صفر صبا مقابل سپاهان اظهارداشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما پس از آن تا پایان نیمه نخست سپاهانی‌ها بهتر از ما بودند و مسلط بر بازی شدند.

وی ادامه داد: در ابتدای نیمه دوم ابوالفضل ابراهیمی را به ترکیب اضافه کردیم و تیم ما شکل هجومی بهتری را به خود گرفت، ابراهیمی تاثیرگزار بود و مثمرثمر ظاهر شد، در نیمه دوم حملات ما به مراتب نسبت به نیمه نخست خطرناک‌تر بود.

سرمربی صبا یادآور شد: خط دفاعی و دروازه‌بان ما امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند، از همه بازیکنانم بخاطر این بازی تشکر می‌کنم و این برد را به هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند و همه مردم قم تقدیم می‌کنم.

سرمربی صبا تصریح کرد: ما امروز با دو مهاجم بازی را شروع کردیم و فقط به 3 امتیاز بازی فکر می‌کردیم، به هیچ عنوان مساوی راضی کننده نبود و برای ما فایده‌ای نداشت، به همین دلیل به دنبال بازی زیبا و با کیفیت بودیم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی در خصوص اینکه صبا هم جزء‌ تیم‌های سقوط‌کننده به حساب می‌آید و در خطر سقوط قرار دارد، گفت: شاید روی کاغذ این احتمال وجود داشته باشد اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که حداقل یک رتبه از رده کنونیمان بالاتر قرار بگیریم زیرا شخصیت صبا اینگونه است و امیدوارم به این مهم دست‌یابیم و بتوانیم در میانه جدول قرار بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس