کد خبر 401763
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

هافبک میانی سابق استقلال می‌گوید امیر قلعه‌نویی چیز جدیدی ندارد که به این تیم اضافه کند.

به گزارش مشرق، یدالله اکبری درباره شکست 2 بر یک استقلال برابر فولاد و وضعیت این تیم بیان کرد: استقلال تیم خیلی خوبی است اما واقعا نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیرد. آقایان بعد از دربی گفتند که تیم را قهرمان می‌کنند اما الان وضعیت استقلال را ببینید که چقدر با این حرف فاصله وجود دارد. من همان زمان هم گفتم که با این شیوه قهرمان نمی‌شویم و الان امیدوارم که حداقل پنجم نشویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با نظر برخی‌ها که معتقدند امیر قلعه‌نویی چیز جدیدی ندارد که به استقلال اضافه کند، موافق است یا نه، گفت: من هم فکر می‌کنم قلعه‌نویی چیز جدیدی ندارد که به استقلال اضافه کند. او یک اخلاقی دارد و آن هم این که نمی‌تواند با بازیکنان بزرگ بسازد. نمونه آخری این ادعا هم آندو است که می‌بینید در تراکتور چقدر خوب کار می‌کند و واقعا جای سوال دارد که استقلال چرا این بازیکن را به این راحتی از دست داد. همین برخوردی که با آندو شد را قلعه‌نویی با خود من هم کرد و با خیلی‌های دیگر مثل مجیدی هم این کار را کرد. واقعا در استقلال چه می‌گذرد؟

وی ادامه داد: ما هوادار استقلال هستیم و از قهرمانی این تیم لذت می‌بریم. من هنوز هم امیدوارم که قهرمان شویم ولی یکی از ابزارهای قهرمانی یک دل بودن بازیکنان است. با چند دستگی نمی‌توان قهرمان شد. وقتی در تیم اختلاف ایجاد می‌کنند تا یکی مثل آندو برود، صمیمیت کم شده و مشکل ایجاد می‌شود. من به قهرمانی استقلال امیدوارم ولی اگر این اتفاق نیفتد باید این تیم سهمیه را حداقل بگیرد.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: اگر استقلال امسال هم آسیایی نشود یک اتفاق خیلی بد رخ داده است. بازیکنان باید بدون توجه به هر چیزی تنها برای دل مردم استقلال را آسیایی کنند؛ هرچند که رقابت سختی برای قهرمانی و کسب سهمیه وجود دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر علیپور از لاهیجان ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    یدی جان دوستت داریم - حرف دلمان را زدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس