کد خبر 401553
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هیچ شهری این همه ناسزا نشنیده بودیم و هواداران فولاد خوزستان مدام روی صورت ما لیزر می‌انداختند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم. تیم فولاد از طریق خاصی برنده این دیدار شد. متأسفانه هواداران این تیم از دقیقه یک تا دقیقه 90 به ما ناسزا گفتند و توهین کردند.

وی در ادامه افزود: در هیچ شهری اینقدر ناسزا نشنیده بودیم و به ما توهین نکرده بودند. هواداران مدام روی صورت ما به خصوص محسن فروزان لیزر می‌انداختند. بردن با این روش پشیزی ارزش ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی این تیم مقابل فولاد تصریح کرد: بازی و مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود اما گلی دریافت کردیم که به اعتقاد من محسن فروزان نباید آنگونه گل می‌خورد، چرا که شوت معمولی به سمت دروازه او آمد. در گل اول هم اسماعیل شریفات با قد کوتاهش موفق به گلزنی شد.

قلعه‌نویی در مورد اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا همیشه نسبت به شرایط ورزشگاه غدیر انتقاد می‌کند، گفت: من یک سال در اهواز بوده‌ام و چنین جوی را تاکنون مشاهده نکرده بودم. اینکه مدام به ما ناسزا می‌گفتند و روی چشم‌ما لیزر می‌انداختند، درست نبود. بروید و ببینید که در ورزشگاه نیوکمپ نیز تماشاگران توهین می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    آقای قلعه نوعی چرا اینهمه بهانه تراشی بی ربط میکنید .....؟! به عنوان یک استقلالی صد در صد و متعصب به شما میگویم ، این تیم تیمی در طراز استقلال نیست ، بگذار واقعبینانه بگویم : شما بیشتر بازیها را امسال شانسی و با یک گل بردید و جالب اینجاست که این برد ها هم به دلیل برتری شما نبود بلکه بیشتر مرهون اشتباه و کم تجربگی حریفتان بود !! خدا وکیل گل امروز عنایتی به فولاد حاصل تکنیک و تاکتیک فوتبالی بود یا شانس و اقبال استقلال و عنایتی ؟! عنایتی به دروازه شوت کرد یا توپ به پای عنایتی خورد و .......... ؟! شما توقع داشتی با این گل شانسیو 90 دقیقه دفاع اونهم با یک خط دفاعی پر اشتباه و گاهآ فشل این روزهای استقلال .....؟!! آقای قلعه نوعی بهانه تراشی بی ربط نکنید ......! هیچ کارشناس فوتبال و هیچ آدم منصفی نمیتواند ادعا کند که استقلال باید برنده بازی با فولاد میشد ....... ما و شما باید خدا را شکر کنیم که گلهای بیشتری از فولاد دریافت نکردیم ......!! نه آقای قلعه نوعی بهانه تراشی بی ربط نکنید .....!! توقع نداشته باشید در خانه حریف برای شما فرش قرمز پهن کنند و قربان صدقتون برن تا شما راحت برنده شوید !! طبعآ شما اونقدر تجربه دارید که این واقعیات درک کنید !! آقای قلعه نوعی باور کنید هواداران استقلال مدتهاست که از دیدن بازی های استقلال ....حتی بازی های با نتیجه بُرد ..... لذت واقعی نمی برند ........... !! واقعیت تلخ این است که شما با این استقلال و این شیوه و توان بازی راه به جائی نخواهید برد !!
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    برو بابا فولاد بسيار زيبا وتكنيكي بازي كرد در صورتي كه استقلال تو ميدون حيرون بود وگل اولش هم شانسي يعني واسه يه بار هم نشده اين سرمربي باخت تيمش را به گردن ديگران نندازه بايد از اين حرفهاش خجالت بكشه چطوري به خودش اجازه ميده از مردم اينگونه حرف بزنه مطمئناً اهوازيا بافرهنگتر از اين مربي بي تربيت هستند خدايي اگه استقلال ميبرد باز اين حرفها رو ميزد
  • فرشاد ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    بله چون تیمش باخته حالا غدیر اهواز بدترین ورزشگاه شد اگر این بلا سر رقیباش می آمد بهترین ورزشگاه میشد بعدش نیست تیم خودت خیلی پاک می برد
  • آیت ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    با اینکه پرسپولیسی هستم اما خیلی زشته که به یه نفر فحش میدن ساختار فوتبال اگه درست باشه نه فحش شنیده میشه نه رابطه بازی جایی در فوتبال داره و بالاخره چوب این نوع حرکات به چشم فرهنگ و فوتبال ملی میره.
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    حقته
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    آقای مشرق بهتره برای کاربرانت ارزش قائل بشوید ! وقتیکه کاربری سایت شما را انتخاب میکنه و اقدام به کامنت گذاری میکنه در واقع هم خودش اظهار نظر کرده و هم به سایت شما احترام و علاقه قائل است پس هیچ دلیل موجه و اخلاقی و حتی حرفه ای وجود ندارد که شما با نظرات کاربران به دلخواه برخورد کنید و پس از ترتیب دادن چند نظر همسو و از کیفیت انداختن کامنت مورد نظر و به اصطلاح شهید کردن نظر و بیات شدن ، تفضل کنید و ............... !! اگر واقعآ همه نظر ها 4 مورد باشد اونهم در باره چنین خبر کم اهمیت و غیر سیاسی ، در انتظار بررسی گذاشتن نظر چهارم چه معنائی دارد ؟!! در حالی که زمان ارسال کامنت مثلآ در انتظار بررسی مقدم بر نظرات منتشره بوده است !!! شایدم حق با شما ها باشد و ما یه عده آدم بیکار هستیم که خود را با نگاه کردن سایت شما سر کار میگذاریم !! در اینصورت حق با شماست و کارفرما از حق ارباب و رعیتی کارفرما و کارگری خود استفاده میکنه ..!!! سایه عالی مستدام .............. !!!!
  • علی ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    0 0
    به خدا این مربی داره دروغ میگه من خودم استقلالی هستم و تو تماشگرای استقلال بودم واز اول تا اخر استقلال رو تشویق کردم ولی کوچک ترین توهینی بهش نشد واقعا ادم درغگویه قلعه نویی بخدا این مرد نیست که این دروغا رو میگه باید از خودش خجات بکشه..اگه نمی تونی مربیگری کنی برو یکی دیگه بیاد چرا باخت تیم رو گردن کسی میندازی مردک درغگو
  • امیرسعید ابوزهرا ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    بزرگوار... کفگیرت به ته دیگ خورده ایشالله... دنبال کارنامه درست کردن بودی ....امسال ،دومین سالی است که بااستقلال رتبه ی پنجم را بدست میاری ودومین سالی است که سهمیه ای برای باشگاههای آسیا نداری... اگربرخلاف اظهارات به خداوپیغمبراعتقادداشتی ، می فهمیدی که اینها همش کارخداست .
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    چرا دروغ ميگي قلعه نويي خجالت بكش كي اهوازيا فحش دادن خيلي نامردي يعني حاضري به مردم تهمت بزني واسه منافعت ميخوام هزار سال فولاد واستقلال نباشند ولي چنين انگهاي زشتي را به مردمي مهمان نواز مثل اهواز نزنم
  • عباس م 61 ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    احسنت ناشناس عزیز دل برادر
  • ساجد ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    دوران قلعه نوعی دیگه تموم شده ....... استقلال باید به فکر یه مربی جدید باشه
  • فرهاد ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    به خدا طرف حق داره وقتی یه عده آدم مجهول الحال میان میشن وزیر ورزش و دبیر فدراسیون و... این بابا هم فکر میکنه مثلا یه چیزی تو مایه های فرگوسن یا مورینیویه!
  • نادر علیپور از لاهیجان ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    امیرخان تو رو به خدا قسم میدم دیگه بهانه نیار - کم آوردی - با این همه ملی پوش جام حذفی پرید - دربی را باختی - پارسال پنجم شدیم - امسال چندم ؟ بس کن تو استقلال را نابود کردی
  • محمود ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    زمین وزمان در باخت ابی ها مقصرنداما امیر خان یک بار هم شده نمی خواهد اعتراف کنه که تیم مقابل بهتر بوده
  • خورشید ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    من به عنوان یک هوادار استقلال از عملکرد این تیم ناراضی هستم و امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه تا استقلالیها کمی بازی خوب رو یاد بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس