کد خبر 401004
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیک در محورها
به گزارش مشرق، سرهنگ قاسمی گفت: طی ساعات گذشته در استان‌های خراسان رضوی ، شمالی ، کهکیلویه و بویراحمد ،گیلان، گلستان و مازندران  شاهد بارش باران بودیم.

وی ادامه داد: ترافیک در محور کرج-چالوس (از سیاه‌بیشه تا پل زنگوله) نیمه‌سنگین است.

سرهنگ قاسمی به هموطنان توصیه کرد با توجه به لغزندگی جاده‌ها به علت بارش باران با سرعت مطمئن و رعایت فاصلی طولی حرکت کنند.

محدودیت تردد کامیون و تریلر به علت بازگشت مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی فارس از فردا اعمال می شود.

جاده چالوس بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: جاده چالوس که از دیشب به علت بارش شدید باران و ریزش کوه در پنج نقطه مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.


سرهنگ اکبری افزود: ریزش کوه در منطقه پیچ قطبی تا پل خواب در پنج نقطه باعث انسداد جاده از ساعت 22 دیشب تا بامداد امروز شد که باعث ترافیک شدید در جاده چالوش شد.

وی افزود : ترافیک در جاده چالوس تا ساعث 6 و سی دقیقه صبح امروز همچنان سنگین بود اما هم اکنون نیمه سنگین و روان است.

رانش در محور هراز و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین

رانش جاده در محدوده تونل ابتهاج محور هراز سبب اختلال در رفت و آمد خودروها و ممنوع شدن حرکت وسایل نقلیه سنگین در این محور شد.

رییس پلیس راه  مازندران  گفت :  رفت و آمد  همه  کامیونها ، کامیونتها ، اتوبوسها ، مینی بوسها و وانت بارها در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه تردد در بقیه محورهای ارتباطی مازندران اکنون روان است افزود: رفت و آمد کامیونها و تریلرها در محور سوادکوه از فردا تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ فروردین ممنوع است.

وی گفت : هیچ محدودیتی هم اکنون در محور کندوان اعمال نمی شود.

مدیرکل هواشناسی استان هم گفت : در حالیکه بارشهای پراکنده در استان از صبح امروز هوای بهاری مطبوعی به استان داده است پیش بینی ها نشان می دهد آفتاب روز طبیعت به مازندرانیها لبخند خواهد زد.

داداشی افزود: سامانه بارشی که از صبح امروز در استان فعال شده است تا فردا در سراسر مازندران مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهر پل سفید در سوادکوه با ۲۱ میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش را داشت افزود: آسمان استان با خروج این سامانه بارشی از صبح پنج شنبه آفتابی با افزایش نسبی دما خواهد بود.

آسمان مازندران در روز جمعه ۱۴ فروردین نیز صاف و آفتابی است.

طوفان و تگرگ در پایتخت

بارش شدید باران و تگرگ دیشب باعث آبگرفتگی تعدادی از منازل و معابر پایتخت شد. بارش تگرگ و باران شدید همچنین در برخی شهرهای کشور از جمله قزوین و زنجان موجب آبگرفتگی معابر شده است.

طوفان و بارش شدید باران همچنین به چندین روستا در استان قزوین خسارتهایی وارد کرد. این طوفان ۲۹ مصدوم نیز برجای گذاشت.

طوفان در شهرستان تاکستان به بخش های زیربنایی در برخی روستاها خسارت زد .

فرماندار تاکستان گفت: بر اثر طوفان دیروز  در  این شهرستان ۶۸ نفر مصدوم شدند که ۵۱ نفر از آنها  به صورت سرپایی مداوا و۱۷ نفر نیز برای درمان به مراکز درمانی تاکستان و قزوین اعزام شدند که حال ۲  نفر از مصدومان وخیم است.

ترافیک در برخی محورهای خراسان رضوی

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی  با بیان اینکه ترافیک در برخی محورهای خراسان رضوی سنگین است و تردد به کندی صورت می گیرد گفت: هم اکنون جاده های غربی، شمالی و شرقی خراسان رضوی شامل مشهد به فریمان ، سرخس، کلات و تربت حیدریه شاهد بارش متناوب  باران است.

وی افزود: همچنین جاده های ورودی به مشهد از سمت چناران و قوچان، تربت حیدریه، نیشابور و فریمان با ترافیک نیمه سنگین مواجه است و تردد در آنها به کندی صورت می گیرد.

وی گفت: ترافیک ورودی و خروجی جاده های خراسان رضوی از جمله مشهد از عصر امروز افزایش می یابد و  بر میزان آن در روزهای پایانی هفته افزوده می شود.


منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس