کد خبر 397110
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که بازیکنان تیمش بیشترین نقش را در نتایج خوب اخیر این تیم داشته‌اند. او همچنین می‌گوید که تمام هم و غم ذوب‌آهن قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی درباره تغییراتی که به خاطر اردوی تیم ملی امید در برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر ایجاد شد، گفت: ما طی نامه‌ای اعلام کردیم که حاضریم سه بازیکن امید خودمان را در اختیار تیم ملی امید قرار دهیم. حتی آنالیزور تیم‌مان را هم در اختیار آنها گذاشتیم بنابراین فکر می‌کنم باشگاه ذوب‌آهن بیشترین کمک و تعامل را با تیم ملی امید داشته است.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم بدون سه بازیکن امیدمان به مصاف پیکان خواهیم رفت و هدفمان نیز این است که مسوولان برگزاری لیگ مجبور نشوند بعد از عید بازی‌ها را فشرده برگزار کنند. به نظرم این کمک بزرگی بود که باشگاه ذوب‌آهن به سازمان لیگ و تیم ملی المپیک انجام داد.

سرمربی ذوب آهن همچنین درباره روند رو به رشد تیمش در بازی‌های گذشته گفت: همانطور که پیش از این نیز گفته بودم تیمی که من در ابتدای فصل تحویل گرفتم به لحاظ روحی- روانی و ساختاری مشکلات عدید‌ه‌ای داشت. تغییرات زیادی در تیم به وجود آمده بود و اعتماد به نفس بازیکنان به خاطر عدم نتیجه‌گیری در فصل گذشته از دست رفته بود و این مشکلات خیلی در تیم تاثیر گذاشته بود. همانطور که مستحضرید ما زیبا بازی می‌کردیم ولی نتیجه لازم را به دست نمی‌آوردیم.

وی ادامه داد: در ادامه تمرینات بهتری را انجام دادیم و با اعتماد به نفسی که بازیکنان به دست آوردند، به مرز خودباوری رسیدند. بعد از آن و به خصوص در اواخر نیم‌ فصل اول، هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به روح همدلی در تیم خود و تاثیر آن در نتایج خوب به دست آمده ذوب‌آهن گفت: آنچه تاکنون به دست آمده نتیجه تلاش مجموعه باشگاه ذوب‌آهن، بازیکنان و کادر فنی تیم است. به هر حال توانستیم با همدلی و اتحاد نتایج قابل قبولی بگیریم. در این بین بیشتر از همه این بازیکنان تیم بودند که با تلاش، تمرکز و تحمل تمرینات سخت از جان مایه گذاشتند تا تیم موفق شود.

گل‌محمدی در واکنش به این موضوع که «در تمرینات رابطه نزدیک و صمیمی‌ای با بازیکنان دارد و پا به پای آنها در تمرینات شرکت می‌کند و این صمیمیت می‌تواند در روند رو به رشد تیم تاثیر داشته باشد» نیز اظهار کرد: مسلما هر تیمی که می‌خواهد موفق شود نیاز به همدلی، اتحاد و یک‌دست بودن دارد. خوشبحتانه ما با بازیکنانی کار می‌کنیم که به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی وجهه خوبی دارند. جوانان خوبی در تیم داریم و بایکنان باتجربه‌مان نیز همه سربه زیر و افتاده هستند و به جوانان کمک می‌کنند. خوشحالم که این موضوع به خوبی در تیم ما نهادینه شده است و داشتن این بزرگترها در تیم برای ما یک نعمت است که توانستیم با کمک آنها یک همدلی خاصی را در تیم ایجاد کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا از سوی مسوولان باشگاه انتظاری مبنی بر کسب سهمیه آسیایی از کادر فنی و بازیکنان وجود دارد یا خیر؟» خاطرنشان کرد: فشاری از سوی باشگاه برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر روی کادر فنی و بازیکنان نبوده و نیست. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و بنابراین چیزی که الان برای ما اهمیت دارد بازی برابر پیکان است. تمام تمرکزمان بر این است که بازی خوب، روان و تماشاگرپسندی را ارائه بدهیم. من اعتقاد دارم که اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم نتیجه هم برای ما خواهد بود.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تمام هم و غم ما دیداری است که در فینال جام حذفی برابر نفت تهران خواهیم داشت تا با پیروزی در آن بازی بتوانیم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. اما به طور کلی گرفتن سهمیه آسیایی یکی از اهداف ماست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس