معاون امور بانوان وزارت ورزش می‌گوید در بخش نواب رئیس انتخاب‌ها به صورتی است که ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها امور کار را در دست بگیرند.

به گزارش مشرق، رباب شهریان درباره حاشیه‌های کاراته بانوان و تعطیلی لیگ آنها، گفت: مشکل خاصی به وجود نیامده بلکه چالشی در مسابقات بوده که مسئولان فدراسیون آن را حل می‌کنند. اشتباهاتی در گزینش و چینش تیم داوری بوده که فدراسیون به این موضوع رسیدگی می‌کند.

* سرپرستان از اعزام‌های برون‌مرزی حذف نمی‌شوند

وی درباره اینکه در فدراسیون فوتبال اعلام شده نایب‌رئیسان هیات‌ها به مسابقات برون‌مرزی اعزام شوند و همین موضوع اعتراض سرپرستان را به همراه داشته، عنوان کرد: سرپرستی تیم شاخص‌هایی دارد و این سرپرست از اول اردو با بازیکنان بوده و با آنها آشناست. ما برای تشویق و ایجاد انگیزه در بین نواب رئیس هیات ها این کار را می‌کنیم که آنها در کنار تیم‌های ملی اعزام شوند. اما سرپرست باید در کنار تیم باشد و اعزام شود. فکر می‌کنم صحبت‌های عرب عامری هم همین بوده که در کنار تیم‌های ورزشی نواب رئیس استان‌ها هم باشند نه اینکه سرپرست حذف شود. حتما برداشت فوتبال هم همینطور بوده و من حتما در این خصوص با عرب عامری صحبت می‌کنم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش درباره اینکه نایب‌رئیس والیبال چه زمانی انتخاب می‌شود، عنوان کرد: روی 4-3 گزینه با داورزنی صحبت می‌کنیم. فدراسیون ورزش‌های رزمی هم هست که تا قبل از پایان سال نواب رئیس بانوان را معرفی می‌کنیم.

* در بخش نایب‌رئیسان ترکیبی از جوانترها و با تجربه‌ها را داریم

شهریان در ادامه درباره برخی از نواب رئیس که سن بالایی دارند و در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید باید از جوانترها هم استفاده کنید، عنوان کرد: این بحث‌ها را نمی‌توان عمومیت داد. به عنوان مثال کرم‌زاده سالهاست در بسکتبال کار می‌کند و یا مشرف که در فدراسیون جانبازان و معلولان است. باید از ترکیب جوانان و با تجربه‌ها استفاده کنیم. باید از تجربه این افراد استفاده شود و ما حتی به دنبال ریاست بانوان در فدراسیون‌ها هستیم.

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک درباره تکلیف کمیسیون ورزشکاران، تصریح کرد: این کمیسیون حساس است و یکی از کمیسیون‌هایی است که IOC به آن توجه دارد و رئیس آن عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک می‌شود به همین دلیل آیین‌نامه خاص خودش را دارد که در جلسه هیات اجرایی این آیین‌نامه نهایی شده و قرار است اگر اصلاحاتی وجود دارد انجام شده و به IOC بفرستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس