کد خبر 395453
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

مدیرتیم ملی امید گفت: ما تیم را دیر تحویل گرفتیم و در این مدت تمام اقدامات لازم را انجام دادیم تا تیم به آمادگی لازم برسد.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی پس از جلسه با مسئولان فدارسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک اظهار داشت: امروز در جلسه دغدغه‌های خود را اعلام کردیم. ما تیم امید را دیر تحویل گرفتیم و در این مدت نیاز به تمرینات زیادی داشتیم تا حداقل کارهای لازم را انجام دهیم تا بتوانیم به رضایت دست یابیم.

وی ادامه داد:‌ ما از 18 اسفند در کویت اردوی خود را آغاز خواهیم کرد و تا 24 اسفند ماه در این کشور تمرینات خود را دنبال می‌کنیم. به علت اینکه 3 هفته پایانی لیگ برتر باید همزمان برگزار شود و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم وجود دارد دست ما بسته بود تا بخواهیم هفته بیست و سوم را لغو کنیم و به همین دلیل 4 مسابقه به تعویق افتاد. در نهایت به این جمع‌بندی هم رسیدیم که تیم از 18 تا 24 اسفند در کویت تمرینات خود انجام بدهد و پس از آن بازیکنانی که تیم‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به باشگاه‌هایشان ملحق شوند.

مدیرتیم ملی امید در مورد اینکه پیش از این قرار بود تیم امید دو بازی دوستانه در کویت برگزار کند اما هم اکنون به یک بازی کاهش یافته، تاکید کرد: ما 21 اسفند ماه در کیش بازی دوستانه‌ای خواهیم داشت و پس از آن به ایران بازمی‌گردیم. با توجه به اینکه رقابت‌های ایران فشرده است اگر می‌خواستیم در کویت دو بازی دوستانه داشته باشیم احتمال داشت که به بازیکنان فشار بیاید. با توجه به شرایط زمین کمپ تیم ملی و اینکه امکان استفاده از آن وجود ندارد قرار شد ما تمرینات خود در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی انجام دهیم.

کاشانی در خصوص وضعیت سردار آزمون وعلیرضا جهانبخش تصریح کرد: ما به این دو بازیکن احتیاج داشتیم. در مرحله مقدماتی دیدارهای سختی پیش رو داریم که باید دو تیم کامل داشته باشیم. جهانبخش و آزمون و سایر نفرات باید در اختیار مربی باشد تا دست او برای ترکیب‌های مختلف باز باشد. ما 7-9-11 فروردین 3 بازی پشت سر هم داریم که دیدار آخر ما مقابل عربستان است و این را باید توجه داشت که فقط یک تیم از گروه صعود می‌کند. نباید اجازه دهیم اتفاقات دیدار با ویتنام و قرقیزستان تکرار شود.

وی افزود: ما نسبت به افغانستان و نپال شناختی نداریم و هیچ بازی هم از آنها در اختیار ما نیست. هیچ فردی نیست که برای بالا رفتن پرچم کشورش زحمت نکشد. همه بازیکنان کنار ما هستند تا بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزار درآوریم. کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود و با این همدلی که وجود دارد بتوانیم کارمان را به خوبی پیش ببریم. کی‌روش به کفاشیان ایمیلی زده است که آزمون و جهانبخش را برای دو بازی دوستانه احتیاج دارد اما با توجه به حساسیت‌های دیدارهای امید کفاشیان در پاسخ به او اعلام کرد دو بازیکن در اختیار تیم امید خواهند بود. امیدوارم آزمون و جهانبخش در تیم امید بتوانند بازی‌های خوبی انجام دهند.

کاشانی تصریح کرد: همه ما یک نگاه داریم و به خاطر موفقیت تیم امید تلاش می‌کنیم. تیم المپیک برای مردم بسیار مهم است و همه اخبار آن را دنبال می‌کنند. حضور تعداد خبرنگاران زیاد نشان می‌دهد که مردم دنبال عملکرد تیم امید هستند و برای آنها حائز اهمیت است. از مردم خواهش می‌کنم برای موفقیت تیم امید دعا کنند.

وی در خصوص نقش کمیته ملی المپیک در عملکرد تیم امید یادآور شد: خواهش می‌کنم تیم امید را با نام المپیک خطاب کنید. مسئولان هم به خوبی پیگیر مسائل امید هستند و این موضوع نشان می‌دهد که تیم حساسیت بالایی دارد.حمایت‌های معنوی تا کنون دریغ شده بود اما هم اکنون این اتفاق افتاده باید به فال نیک بگیریم.

مدیرتیم ملی امید ادامه داد: کمیته ملی المپیک همچون پدر و برادر در کنار تیم امید است و به ما کمک می‌کند. خیلی خوشحالیم که مثلث فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند. ما هم امیدواریم سربلند بیرون بیاییم. تمام کسانی که خارج از فوتبال بودند خیلی زود اتحاد پیدا کردند. فرماندهان سپاه،‌ارتش، نیروی انتظامی و تمامی افراد به خوبی همکاری کردند تا مشکلات از پیش روی تیم امید برداشته شود. این موارد در حداقل زمان ممکن اتفاق افتاد و امیدوارم این مسئله در ادامه هم وجود داشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس