کد خبر 394106
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

سرپرست فدراسیون بسکتبال شایعات مبنی بر ثبت نام دوباره از نامزدها در انتخابات ریاست این فدراسیون را رد کرد.

به گزارش مشرق، رمضانعلی دولّو سرپرست فدراسیون بسکتبال درباره شایعات مطرح‌شده مبنی بر ثبت‌نام دوباره از نامزدهای فدراسیون بسکتبال گفت: چنین چیزی نیست، ما منتظر تأیید صلاحیت‌ها هستیم، تلاش شد انتخابات قبل از عید برقرار شود، چون تأیید صلاحیت‌ها نیامده بود، انتخابات برگزار نشد. ما قرار است انتخابات 5 هیأت را برگزار کنیم تا شرایط آنها برای حضور در انتخابات مهیا شود. با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم، تلاش می‌کنیم بعد از عید، اواخر فروردین‌ماه انتخابات را برگزار کنیم.

وی درباره انتخابات هیأت‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار داشت: برای حضور در مجمع انتخاباتی، رؤسای هیأت‌ها باید حضور داشته باشند، به همین دلیل ما شرایطی را مهیا می‌کنیم تا مجامع انتخاباتی هیأت‌هایی که سرپرست دارند برگزار شود تا تمام رؤسا حضور داشته باشند.

سرپرست فدراسیون بسکتبال درباره اینکه پیش از این اعلام شده بود مشحون مجوزش را برای انتخابات گرفته اما باز اعلام شده او مجوز ندارد، عنوان کرد: چیزی که دیدم و شنیدم فقط در رسانه‌هاست و رسماً چیزی نشنیده‌ام. 16 نفر برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم با شرایط خوب شاهد توسعه این رشته باشیم. بین سرپرست و رئیس هم هیچ فرقی وجود ندارد، ما کارهای فدراسیون را به صورتی انجام می‌دهیم تا آرامش برقرار شود و اتفاق خوبی را در آینده رقم بزنیم. به همین دلیل کمتر مصاحبه می‌کنم و تلاشم این است آهسته و پیوسته قدم بردارم.

دولو درباره سرمربی تیم ملی مطرح کرد: در روزهای آینده در حالت کلی خبرهای خوبی خواهید شنید، آن موقع راحت‌تر می‌توانم صحبت کنم، شما مطمئن باشید ما با فکر کار می‌کنیم.

وی درباره تفاهم‌نامه مالی با وزارت ورزش تصریح کرد: فردا (سه‌شنبه) جلسه‌ای با معاونان وزارت ورزش داریم. تقویم سال 94 ما نوشته شده، فردا از این موضوع دفاع می‌کنیم، فکر نکنید فقط ما اینجا نشسته و نگاه می‌کنیم، بلکه کار می‌کنیم، برای اینکه بسکتبال در سال آینده از فدراسیون‌های دیگر عقب نیفتد و حرکت رو به جلو داشته باشد و حالا اگر یک روز باشیم یا 10 روز تلاش می‌کنیم اعتبار خوب بگیریم تا مجموعه‌ای که فدراسیون را می‌گیرد، کار رها نشده باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس