کد خبر 393281
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: خیرآبادی اگر قصد سرمربی‌گری تیم ایران را دارد درخواست کتبی بدهد.

به گزارش مشرق، احد پازاج در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص پیشنهاد جمشید خیرآبادی برای سرمربیگری در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: من خیرآبادی را خیلی دوست دارم و زمانی‌ که سرمربی بودم او را از سنندج به تهران آوردم و مربی کردم.

وی افزود: او اگر قصد سرمربیگری در تیم ملی را دارد باید درخواست کتبی دهد و حسن بابک برای وی مجوز بگیرد. من تابع مقررات هستم ولی هر کسی که قصد سرمربی شدن دارد باید قهرمان آسیا یا جهان باشد و شرایط لازم را دارا باشد، البته خیرآبادی مربی بسیار خوبی است و من نحوه کار او را قبول دارم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص پاداش 100 هزار دلاری که رئیس جمهور آذربایجان به جمشید خیرآبادی برای قهرمانی در جام جهانی، خاطرنشان کرد: همین تفاوت‌ها و عدم رسیدگی‌ها در نهایت باعث بروز برخی از مشکلات می‌شود. شما نگاه کنید که پس از قهرمان شدن در دنیا برای تیم ما چه کردند که حالا قهرمان جام جهانی شویم و کاری انجام دهند. ما سال قبل نیز در جام جهانی قهرمان شدیم اما دریغ از یک تشکر.

پازاج ادامه داد: برای جام جهانی تهران حتی وزیر ورزش راهی سالن نشد اما در آذربایجان جام جهانی را آن قدر بزرگ می‌کنند و امیت می‌دهند که در نهایت در مسابقات جهانی و المپیک کشتی‌گیران آنها نتیجه می‌گیرند و روی سکو می‌روند.

وی عنوان کرد: فدراسیون زحمات خود را کشیده و وظیفه ما نیز تمرین کردن است ولی آن کسی که باید کارش را انجام دهد، نمی‌دهد و این حلقه مفقود شده کشتی است.

قهرمان پیشین کشورمان در ارتباط با انتقادات امید نوروزی نیز گفت: نوروزی سرمایه ملی است و با عناوینی که به دست آورده نشان داده که کشتی‌گیر خوبی است. او باید در تمرینات حاضر شود و بار دیگر دوبنده تیم ملی را به دست آورد تا برای ایران افتخارآفرین باشد.

پازاج در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظرتان در خصوص تذکر شورای فنی به حسن بابک در ارتباط با کوچ کردن وی چیست، تصریح کرد: بابک به عنوان مدیر می‌تواند با نظر شورا به کادر کمک کند. وی کمک زیادی به تیم می‌کرد اما یک‌سری معتقدند که مربیان دیگر باید بیایند و کوچ کنند، این در حالی است که وظیفه مربیان بیشتر است ولی سعی می‌کنیم از این به بعد بیشتر از مربیان استفاده کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس