بی شک، این سلاح، موثرترین سلاح فرماندهان سپاه اسلام در میادین جهاد و مقاومت بوده و هست. سلاحی که جبهه ی کفر، به کلی از تاثیر و ضریبِ تخریبش بی خبرند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، «حسین خرازی دهکردی» در یکی از جمعه های ماه محرم ، به سال 1336 شمسی ، در محله‌ي «كوي كلم» اصفهان متولد شد. او در سال 1355 پس از اخذ ديپلم طبيعي براي طي دوران سربازي به مشهد اعزام گشت. با پیروزی نهضت امام خمینی ، حسین ابتدا به کمیته های انقلاب ملحق شد و سپس لباس سبز پاسداری از انقلاب را برتن نمود. تاسیس «لشکر 14 امام حسین (صلوات الله علیه)» نتیجه زحمات او و «شهید مصطفی ردانی پور» بود و سرانجام در کسوت فرماندهی همین لشکر بود که «حاج حسین خرازی» یه تاریخ هشتم اسفند 1365 شمسی، بال در بال ملائک گشود.

تصاویری که پیش رو دارید، فرمانده‌ی شهید«لشکر 14 امام حسین (صلوات الله علیه)» را هنگام اقامه ی نماز به ثبت رسانده است. فریضه ای که به فرموده «پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله)»، سلاح مؤمن علیه کافر است. بی شک، «نماز» برنده ترین و موثرترین سلاح فرماندهان سپاه اسلام در میادین جهاد و مقاومت بوده و هست. سلاحی که ژنرال های جبهه ی کفر، به کلی از شناخت آن و تاثیر و ضریبِ تخریبش بی خبرند و در معادلات آنان، مجهولی هولناک به شمار می رود

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

تصاویر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    جالب بود.
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    حدس میزدم خدایا ماراهم به چنین سلاحی مجهز کن ...وسلاحه البکاء
  • شیعه ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    مشرق از این حرفها دست وردار. اینقدر زمین را به آسمان وصل نکن. اگه اینطوره مرد حسابی چرا پس اسلحه تولید می کنیم؟ هر موضوعی را باید در جایگاه خودش بررسی کرد.
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    پس ننویسین شهدای ما با دست خالی به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفتن..شهدای ما با دست پر و تا بن دندان مسلح به سلاح دعا رو ذکر خدا رفتن
  • شیعه ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    حضرت علی (ع) از همه ی مومنان جهان عابدتر و زاهدتر بود، آیا ایشان با سلاح نماز به جنگ دشمن می رفتند؟ آیا شمشیر و سپر و زره و .... نداشتند؟ اشخاصی که منفی داده اند با چه دلیل و منطقی منفی زده اند؟ احساسی برخورد کردن با مسائل خوب نیست. من هم میدانم که یک جهادگر مسلمان اگر علاوه بر سلاح جنگی، مسلح به اعتقاد راسخ و ایمان حقیقی به خداوند تبارک و تعالی باشد بهتر نتیجه می گیرد.
  • هادی شیرازی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    یعنی نادونی آآآآ؟
  • سبحان ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    چرت نگو
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    آقای ظریف هم همین را می گفت که مورد حمله اصول گرایان قرار گرفت
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    دقیقا چقدر فکر کردی که همچین نظری دادی؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    قطعا شیعه نیستی. سلاح فقط ابزار است. اما پیروزی و شکست با خدا است.
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    البته سلاح مهم است اما نه برای ما بلکه برای ترساندن دشمن. دشمن چون به خدا اعتقاد ندارد و خیال می کند سلاح برتری می آورد از دیدن سلاحهای ما می ترسد. اما برای خود ما سلاحها اهمیتی ندارد. ما می دانیم که خدا خود می فرماید : وما النصر إلا من عند الله والا چه بسیار افرادی که با سلاح فراوان و تجهیزات نظامی از گروهی ضعیفتر شکست خوردند. خدا و رسولش با یک سوم نفرات دشمن توانست حماسه بدر را آفریدند. ساسانیان با ارتشی مچهز و کارآزموده و تسلیحات فراوان به خاطر نداشتن ایمان و اعتقاد به عربهایی که سپرشان از پوست گاو بود شکست خوردند. تا زمان خود ما کشور کوچک ویتنام دو قدرت بزرگ یعنی آمریکا و فرانسه را شکست می دهد در حالی که ابدا از نظر تسلیحات با آنها قابل مقایسه نیست. حزب الله لبنان و غزه می توانند اسراییل را به زانو در آوردند و... سلاح مهم است اما برای دشمن. اما اگر پیروزی می خواهیم تنها راهش این است که خدا بخواهد. آری. حضرت علی علیه السلام هم دقیقا با سلاح دعا و نماز به جنگ می رفت. والا مگر در خیبر با بازوی مردی کنده می شد؟ خودش فرمود که آن را نه با نیروی جسمانی که با نیروی رحمانی کندم.
  • محسن از اصفهان ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    0 0
    رزمندگان ما از لحاظ سلاح مادی کمبود داشتند ولی از لحاظ معنویت و ایمان سرآمد بوده اند. علت موفقیت این عزیزان در دفاع از آب و خاک این کشور همین ایمان و اعتقاد به خدا بوده است. (البته این در مورد تمامی عزیزان رزمنده از هر دین و مذهبی صدق می کند)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس