کد خبر 392346
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

سرمربی هلندی تیم فوتبال ساوتهمپتون می‌گوید که سبک مربیگری خشک و فاقد انعطاف هموطن‌اش در منچستریونایتد ممکن است باعث آشفتگی رختکن شیاطین سرخ شود.

به گزارش مشرق، رونالد کومان اعتراف کرد که با سبک مربیگری لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد موافق نیست و آن را باعث ایجاد رعب و آشفتگی در جمع شیاطین سرخ می‌داند.

کومان که در فاصله سال‌های 1998 تا 2000 به عنوان دستیار فن‌خال در بارسلونا فعالیت داشت، درباره هموطن 63 ساله‌اش گفت: زمانی که شما فن‌خال را به تیم‌تان می‌آورید، کیفیت را آورده‌اید اما در عین حال کسی را روی کار آورده‌اید که فکر می‌کند همه چیز را می‌داند و این باعث ایجاد اختلاف و تنش می‌شود.

وی افزود: میان من و فن‌خال به عنوان دو مربی تفاوت‌های زیادی وجود دارد. من در بارسلونا پس از جام جهانی 1998 دستیار فن‌خال بودم و باید بگویم که از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. با این حال شیوه‌ای که او بر اساس آن بازیکنانش را اداره می‌کند، کاملاً با سبک کاری من متفاوت است. من به اندازه فن‌خال روی شانه‌های بازیکنانم بار مسئولیت نمی‌گذارم.

سرمربی ساوتهمپتون در پایان تصریح کرد: زمانی که شما فن‌خال را مسئول هدایت تیم می‌کند، در واقع نوعی ترس و رعب را بر تیم حکمفرما کرده‌اید. بازیکنان از آقای فن‌خال می‌ترسند و این ترس همیشه خوب نیست.

هم شاگردان فن‌خال، هم شاگردان کومان در هفته جاری بیست‌وششمین بازی این فصل خود را در لیگ برتر باختند و فرصت قرار گرفتن در رده سوم جدول را از دست دادند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس