کد خبر 392301
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

قائم مقام باشگاه پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه) با مهدی چمران، حبیب کاشانی و علیرضا دبیر در شورای شهر تهران دیدار کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست‌هایی با رئیس و دبیر بودجه شورای شهر تهران و حبیب کاشانی درباره مسائل ورزش تهران و شرایط باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

نژادفلاح در این ارتباط اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در کنار آنکه سرمایه فوتبال ایران است، برای شهر تهران سرمایه‌ای ورزشی و معنوی به حساب می‌آید. تأثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار مطلبی است که مورد اختلاف نیست.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: طبعاً شورای شهر و شهرداری تهران که روی کوچکترین مسائل شهر حساسیت دارند به سرمایه‌ای مثل باشگاه پرسپولیس نیز توجه می‌کنند. ضمن آنکه پرسپولیس در حال حاضر به عنوان نماینده فوتبال ایران و تهران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. در جلساتی هم که با آقایان چمران و دبیر داشتم مطالب مربوط به مشکلات باشگاه را با آنها مطرح کردیم که قول مساعدت دادند.

وی همچنین درباره دیدارش با حبیب کاشانی خاطرنشان کرد: این دیدار دو جنبه داشت. آقای کاشانی از یک سو عضو شورای شهر تهران است و از جانب دیگر در عرصه مدیریت باشگاه پرسپولیس، پیشکسوت به حساب می‌آید. با توجه به این مساله و تجارت آقای کاشانی که از مدیران موفق بوده‌اند با او دیدار کردم تا هم رخصت بگیرم و هم از مشورت‌هایش استفاده کنم.

نژادفلاح که پیش از این دیداری هم با محمد رویانیان داشته است، در پایان تصریح کرد: پرسپولیس خانواده‌ای بزرگ است و من باز هم از همه بزرگان این باشگاه رخصت می‌خواهم و امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب این بزرگواران بتوانیم از مشکلات پرسپولیس کاسته و هواداران‌مان را شاد کنیم.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس