کد خبر 392219
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

نفر سوم برترین گلزن‎های جام جهانی هاکی به شدت از بی‎توجهی مسئولان ورزشی کشور به این رشته گله دارد و از قراردادهای پایین لیگ ناراضی است.

به گزارش مشرق، بهداد بیرانوند با اشاره به 13 گلی که در جام جهانی به ثمر رسانده، تصریح کرد: این گل‎ها با تلاش همه بچه‎ها بود. بازی‎ها سخت و دشوار بودند که خدا کمک کرد و توانستیم برای اولین بار چهارم جهان شویم. چند بازیکن خوب در این رقابت‎ها همراه تیم نبودند که اگر آنان حضور می‎داشتند، شاید نتایج بهتری کسب می‎کردیم.

وی با تأکید بر اینکه نتایج خیلی خوبی در جام جهانی گرفتیم، یادآور شد: در گروه مقدماتی چهارم شدیم که توانستیم روسیه تیم اول گروه B را شکست دهیم و به نیمه نهایی راه یابیم اما در آن مرحله بازی را به تیم قدرتمند اتریش واگذار کردیم.

بیرانوند درباره آماده‎سازی ایران برای حضور در جام جهانی بیان کرد: در واقع اردوهای خوبی داشتیم اما نتوانستیم بازی‎های تدارکاتی زیادی برگزار کنیم و این در حالی بود که حریفان ما چند روز قبل از شروع بازی‎ها در کشور آلمان(میزبان جام جهانی) اردو زده و چندین دیدار دوستانه برگزار کردند ولی ما فقط با آفریقای جنوبی بازی کردیم که تیم زیاد خوبی هم نیست.

این هاکی‎‎باز لرستانی درباره اینکه قول پاداش به اعضای تیم هاکی داده شده یا نه؟ گفت: هنوز که چیزی نشنیده‎ام.

وی در پاسخ به پرسشی که مبلغ قراردادش در لیگ چقدر است؟ اظهار کرد: برای تیم نفت و گاز و گچساران توپ می‎زنم و 10 میلیون تومان نیز پول قراردادم است که از دستمزد یک کارگر ساده کمتر است! البته من که این پول را می‎گیرم، آقای گل لیگ هستم و خیلی از بازیکن‎های نیز کمتر از این مبلغ را دریافت می‎کنند.

بیرانوند درباره اینکه در اردوهای تیم ملی حقوق می‎گیرند؟ گفت: فدراسیون بر اساس اولویت‎هایی که دارد به بچه‎ها حقوق می‎دهد و به طور میانگین شاید برای هر اردو 400 هزار تومان به ما پرداخت شود.

عضو تیم ملی هاکی در ادامه با انتقاد از مسئولان ورزشی کشور و استان لرستان، تصریح کرد: ما چهارم جهان شدیم و انتظار داشتیم حداقل در فرودگاه مورد استقبال مسئولان وزارت ورزش قرار بگیریم اما کسی نیامده بود و فقط از فدراسیون هاکی به استقبال آمده بودند. وقتی هم که می‎خواستیم به آلمان اعزام شویم غریبانه رفتیم و هیچ مسئولی برای بدرقه نیامده بود. در لرستان نیز از من و حسن اباذری که تنها داور آسیایی در جام جهانی بود، کسی استقبال نکرد و انگار ما لرستانی نبودیم. بارها در میادین مختلف بین‎المللی افتخار کسب کرده‎ایم اما حتی یک‎بار از طرف مسئولان استانی تجلیل نشده‎ایم.

بیرانوند با اشاره به اینکه حدود 12 سال سابقه حضور در تیم ملی دارم، خاطرنشان کرد: تا دو سال دیگر شاید بتوانم در هاکی فعالیت کنم ولی بعد از آن نمی‎دانم چکار کنم! هاکی تمام وقتم را گرفته و بیکار هستم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    ماشاالله این از درایت مدیر فدراسیون هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس