کد خبر 390399
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که تا پیش از بازی پنجشنبه این تیم مقابل صبای قم کادرفنی سرخ‌پوشان تغییر نمی‌کند.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح در خصوص برگزاری جلسه امروز با کادرفنی پرسپولیس گفت: امروز کمیته بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دادیم و قرار شد هر کدام از دوستان که در این بازی‌ها وظایفی دارند به صورت مکتوب این وظایف را ارائه کنند. درخشان، عبدی و خوردبین در جلسه حضور داشتند، اما فعلا دغدغه همه ما بازی روز پنجشنبه با صبای قم است تا بتوانیم با قدرت مقابل این تیم به میدان برویم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ یا افشین قطبی گزینه‌های او برای سرمربیگری پرسپولیس هستند، خاطرنشان کرد: هنوز وارد آن مرحله نشده‌ایم. فعلا تصمیم گرفته شد تا بازی پنجشنبه با صبا کادرفنی با قدرت به کارش ادامه دهد چون برای ما مهم است که در این بازی مانند بازی با پدیده نتیجه بگیریم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از هواداران این تیم در بازی با پدیده ادامه داد: هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و من از آنها سپاسگذارم. واقعیت این است که پرسپولیس به حمایت از هوادارانش نیازمند است و هواداران باید پشت تیم بایستند، البته قبول دارم که تیم باعث می‌شود هواداران به ورزشگاه بیایند اما هواداران هم می‌توانند در روند نتیجه‌گیری تاثیرگذار باشند. مسلما برای هواداران پرسپولیس هم نوع بازی کردن مهم است و هم نتیجه گرفتن آنها می‌خواهند تیمشان را همیشه با قدرت ببینند.

نژادفلاح افزود: ما هم از هواداران توقع داریم پنجشنبه و در بازی با صبا به ورزشگاه بیایند تا به تیم کمک کنند، البته مهم‌تر از آن (بازی با صبا) بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است که هفته آینده باید اولین مسابقه خود را در تهران برگزار کنیم. به خاطر همین از هواداران خونگرم و صمیمی پرسپولیس دعوت می‌کنم تا برای بازی روز چهارشنبه آینده با لخویای قطر به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال تغییر حمید درخشان پس از بازی روز پنجشنبه پرسپولیس مقابل صبا وجود دارد، گفت: من همیشه قدردان رسانه‌ها هستم که اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنند اما از رسانه‌ها هم توقع و انتظار دارم تا کاری کنند ما از بحران فاصله بگیریم. شرایط پرسپولیس فعلا سخت است و همه باید به هم کمک کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد حاشیه‌هایی که ایجاد می‌شود از بین نرود بازیکنان و کادر فنی نمی‌توانند به راحتی کار خود را پیش ببرند. همین موضوع روی مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و سایر ارکان باشگاه نیز اثر می‌گذارد.

نژادفلاح با اشاره به اینکه گفته می‌شود شاید بعد از بازی بعدی پرسپولیس سرمربی این تیم تغییر کند گفت: خواهش می‌کنم صحبت‌ها را به آینده دور نبرید انشاءالله در این بازی نتیجه می‌گیریم و ما می‌توانیم به گردونه رقابت‌ها برگردیم تا شکاف و فاصله‌ای که با صدر جدول داریم را کمتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط موجود پرسپولیس در لیگ برتر به نظر می‌رسد این تیم در آسیا هم به مشکل بخورد گفت: من خلاف این باور را دارم می‌فهمیم که در جدول در جایگاه خوبی قرار نداریم شان پرسپولیس، کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس نیست که در رده نهم جدول باشیم اما مطمئن باشید ما به رقابت بر می‌گردیم و می‌خواهیم دوباره به بالای جدول بیاییم. کسب سهمیه آسیایی هدف ماست و شاید قهرمانی را از دست داده باشیم اما به دنبال هدف بعدی‌مان هستیم. در آسیا هم شرایط با لیگ تفاوت دارد و شما می‌توانید تیم ملی را ملاک این موضوع قرار دهید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: تیم ملی کشورمان با وجود تمام مشکلات و به خاطر منافع ملی بازی‌های بسیار ارزشمندی را در جام ملت‌ها به نمایش گذاشت و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرد. بازیکنان پرسپولیس هم با تمام وجود و غیرت ملی خود وارد میدان خواهند شد و شما لیگ قهرمانان آسیا را با لیگ برتر متفاوت ببینید. از سوی دیگر وقتی پیش‌بینی می‌کنیم همین تیم بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد مطمئنا در رقابت داخلی هم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

نژادفلاح درباره اینکه پرسپولیس اکنون در پست دفاع چپ معضل کمبود بازیکن دارد و آیا این موضوع در آسیا برای سرخپوشان مشکل ایجاد نمی‌کند خاطر نشان کرد: روز گذشته با حمید درخشان در خصوص این موضوع جلسه‌ای داشتیم اتفاقا گزینه‌هایی نیز مطرح شد و مذاکراتی صورت گرفت و امروز هم برای ترمیم این منطقه با درخشان صحبت کردیم امیدوارم در زمان باقیمانده بتوانیم کاری برای تیم انجام دهیم.

وی درباره اینکه بازیکنان زمان مدیرعاملی سیاسی و پیش از زندانی شدن او دستمزد هفتگی می‌گرفتند و حالا تکلیف آنها چیست، گفت: من امروز آمدم. همانطور که خودتان هم می‌دانید تلفن همراه من دقیقه به دقیقه زنگ می‌خورد و آن هم خبرنگارانی هستند که می‌خواهند اخبار تیم را دریافت کنند و به گوش مخاطبان برسانند. این هم وظیفه آنهاست و از همه‌شان تشکر می‌کنم اما ما تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌ها را از تیم دور کنیم این دغدغه‌ها به مسائل مالی، دفاع چپ، مشکلات فنی، کادر فنی بازیکنان و از این دست مسائل است که من آمده‌ام به تیم کمک کنم.

نژادفلاح افزود: این همه دغدغه به تنهایی رفع نمی‌شود و من می‌خواهم با تعامل و همکاری بین تمام ارکان باشگاه دغدغه‌ها را از بین ببرم. یکی از مهمترین مشکلاتم به مسائل مالی بر می‌گردد که باید آن را مرتفع کنم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه زمانی را برای حل مشکلات مالی تعیین می‌کند، تصریح کرد: از من زمان نخواهید. بازیکنان خوب و ارزشمند پرسپولیس هم با مشکلات آشنا هستند و زمان می‌دهند.

وی در مورد مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی، گفت: ما کمیته فنی و هیئت مدیره داریم که صاحبان تیم هستند بحث‌هایی در مورد برانکو یا قطبی در رسانه‌ها شده اما هنوز تصمیم نگرفتیم و فکر ما به بازی روز پنجشنبه خواهد بود تا بتوانیم با بازی خوب نتیجه خوبی کسب کنیم.

نژادفلاح در خصوص مذاکره با فریدون زندی گفت: ما با چند گزینه مذاکراتی انجام داده‌ایم اما اجازه دهید که ابتدا به نتیجه برسیم و سپس اعلام کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ظاهرا اعضای هیئت مدیره قصد استعفا دارند، گفت: روز گذشته جلسه هیئت مدیره تشکیل شد و همه اعضا با شور و نشاط به این جلسه آمدند. من حرمت همه را حفظ خواهم کرد و بدانید اگر یک رای مخالف داشتم قطعا به پرسپولیس نمی‌آمدم. این اطمینان را می‌دهم که با اعتماد همه اعضای هیئت مدیره به پرسپولیس آمده‌ام.

وی ادامه داد: امروز به باشگاه آمدم تا نزد طاهری بروم و از او اجازه بگیرم و سپس کارم را شروع کنم. چرا که طاهری در این مدت برای باشگاه زحمت کشیده بود. نظام ما تمدن اخلاق محور دارد و اگر طاهری رخصت نمی‌داد قطعا به پرسپولیس نمی‌آمدم ضمن اینکه به غیر از طاهری نیز از بزرگان رخصت گرفته‌ام.

نژادفلاح با اشاره به اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: از همه اصحاب رسانه می‌خواهم که به من و باشگاه پرسپولیس کمک کنند درست است که پرسپولیس با 11 بازیکن به داخل زمین می‌رود اما میلیون‌ها نفر این تیم را نگاه می‌کنند. پرسپولیس حتی در توفیقات دانش‌آموزان و راندمان ادارات هم موثر است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: خوشحالم که در این مقطع واگذاری انجام نشد. حدود یک ماه به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران عنوان کردم این دو تیم متعلق به شهر تهران هستند و نباید اتفاقی که برای باشگاه راه آهن افتاد برای این دو باشگاه نیز بیفتد. تیم راه‌آهن قابل جمع کردن است ولی اگر اتفاقی برای این دو باشگاه بیفتد دیگر جمع کردن آن سخت است. خوشحالم که تاخیری که در واگذاری بوجود آمد تا شرایط واگذاری فراهم شود. این دو تیم طرفداران زیاید دارد و باید اهلیت افرادی که قصد خریداری دارند مشخص شود.

وی با بیان اینکه با خصوصی‌سازی صددرصد موافق است تاکید کرد: اگر دنبال حرفه‌ای بودن هستیم باید باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند تا زمانی که بنا باشد برای فوتبال خرج کنیم اما درآمدی نداشته باشیم شرایط به همین منوال خواهد بود. باید زیرساخت‌ها و تسهیلات وام را فراهم کرده تا کسی که سرمایه‌گذاری کرده متضرر نشود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس