کد خبر 390337
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال اعلام کردند که در کودکی طرفدار پرسپولیس بودند.

به گزارش مشرق، تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. تغییر زمان تمرین تیم فوتبال استقلال هم با نظر امیر قلعه‌نویی صورت گرفت تا آن دسته از بازیکنان و مربیان این تیم که تمایل به همراهی تیم نفت ایران در بازی با الجیش قطر را دارند، عصر امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

- حواشی و اتفاقات تمرین امروز تیم فوتبال استقلال را در زیر می خوانید:

* حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

* یک دوربین تلویزیونی برای تهیه مستندی درباره عملکرد گزارشگران فوتبال با بازیکنان استقلال و امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداخت.

* با توجه به برگزاری دیدار دوستانه استقلال مقابل پارسه، بازیکنان امروز تمرینی سبک داشتند.

* جواد زرینچه، مربی استقلال هنگامی که قصد ورود به زمین چمن را داشت به درخواست یکی از هواداران استقلال با او عکس سلفی گرفت.

* شب گذشته از شبکه خبر مستندی درباره مدد جباری، مسئول تدارکات تیم استقلال پخش شد که در آن جباری اعلام کرده بود در دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بوده است! با توجه به بیان این موضوع از سوی مدد جباری امروز استقلالی‌ها به کنایه او را  «مددِ پرسپولیسی» خطاب می‌کردند.

* مسئول تدارکات تیم استقلال امروز بازهم تأکید کرد که در کودکی طرفدار پرسپولیس بوده و حتی یکی دو بازیکن فعلی استقلال به او گفته‌اند که آنها نیز در کودکی پرسپولیسی بوده‌اند!

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان تیم استقلال در گروه‌های سه به سه به تنیس فوتبال پرداختند که باز هم کری‌خوانی بین آنها داغ بود.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال به مدت پنج دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال به بازیکنان این تیم گفت: دیروز مقابل پارسه جدی بازی نکردید و اگر در لیگ نیز بخواهید اینطور بازی کنید به مشکل می‌خوریم.

* فریدون زندی امروز هم با استقلال تمرین کرد.

* هنگامی که قلعه‌نویی در حال صحبت با بازیکنان بود، خسرو حیدری و آرش برهانی در حال گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی بودند.

* با توجه به پولی که از سوی سازمان لیگ به حساب باشگاه استقلال واریز شده است بازیکنان در مورد مقدار پول با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* قرار است رضا عنایتی، وحید طالب‌لو و یکی دو نفر از بازیکنان استقلال برای تماشای دیدار نفت ایران - الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی بروند.

* زمانی که بازیکنان مشغول دویدن دور زمین بودند امیر قلعه‌نویی خطاب به آنها گفت: ماشین خود را کنار زمین پارک نکنید. در این بین عنایتی که خودروی خود را کنار زمین پارک کرده بود، به شوخی به قلعه‌نویی گفت:‌ اگر ماشین بنز بود، باز هم گیر می‌دادید؟! کرار جاسم نیز گفت که ماشین‌ها برای هواداران است نه ما.

* در زمان بازی آقا وسط هاشم بیک‌زاده توپ را لو داد که بازیکنان از او خواستند برای جبران این اشتباه حرکات موزون انجام دهد که او نیز خواسته آنها را اجابت کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس