پرسپولیس که از مدتها پیش به دنبال یک مدافع چپ تخصصی می گشت قصد دارد هافبک اسبق استقلال را به لیست نفرات خود اضافه کند.

نه سوزوکی نه ضرغام ، فقط فریدون زندیگروه ورزشی مشرق - در حالی که پرسپولیس برای پوشش دادن مشکلاتش -در پست مدافع چپ- قصد جذب نوریو سوزوکی ژاپنی را داشت، اما یک منبع نزدیک به باشگاه پرسپولیس از منتفی شدن جذب این ژاپنی و مذاکره و توافق ضمنی سرخپوشان با فریدون زندی هافبک چپ پای استقلال در لیگ دوازدهم خبر داد. این در حالی است که سرخپوشان امروز باید لیست نهایی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را تکمیل کنند.

به گفته این منبع موثق، این مذاکرات در حالی صورت گرفته که زندی از یک سال و نیم پیش به دلیل مصدومیت شدید و شکستگی استخوان پا در زمان بازی در الاهلی قطر، مدتهاست به صورت جدی فوتبال را دنبال نکرده و بازیکن آزاد است، در میادین حاضر نبوده و مدتی است در تمرینات استقلال حضور می یابد.

گفتنی است زندی در دوران سرمربیگری پرویز مظلومی یک فصل با پیراهن استقلال برای این تیم به میدان رفت و مدتی را هم در تیم استیل آذین حضور داشت و به علت پرداخت نشدن مالیاتش حتی ممنوع الخروج هم شد و به شدت از حسین هدایتی مالک استیل آذین گله کرد. (اینجا)

حال باید دید ملی‌پوش سابق ایران در صورت عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس قادر خواهد بود مشکلات قرمزها را در جناح چپ زمین کاهش دهد؟
پیش از این حمید درخشان قصد داشت ضرغام اسماعیل مدافع چپ جوان تیم ملی عراق را به تیمش بیاورد که این انتقال با رقم بالای درخواستی تیم پلیس منتفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    خوبه اينجوري ميتونه پوگبا رو هم بگيره يا ايسكو عالي
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    ای بابا ....... این یکی هم منتفی شد !! با این همه افراد منتفی شده ...... یک تیم پرسپولیس منتفی هم میشه ساخت !!!
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    غیر ممکنه لنگی بشه
  • علی قادری ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    0 0
    اگر پرسپولیس خرید می کرد‌همون سوزوکیو می گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس