کد خبر 390204
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از انهدام باند قاچاق کوکائین از برزیل به قطر و ایران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار علی مؤیدی از کشف بیش از 7 کیلوگرم کوکایین در کوله پشتی یکی از مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وی گفت: در این راستا باند قاچاق کوکائین از برزیل به قطر و سپس ایران را شناسایی و منهدم کردیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در تشریح چگونگی انهدام این باند گفت: در راستای مقابله با موادمخدر پرخطر از جمله کوکائین با کارهای اطلاعاتی متوجه شدیم که یک باند از برزیل به قطر و از قطر به ایران کوکائین وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس در همان فرودگاه محموله را کشف و توقیف کرده است گفت: این اتفاق در همین 2 هفته اخیر رخ داده و تمام اعضای این باند در ایران که 3 نفر بودند دستگیر شدند.

مویدی ملیت تمام افراد دستگیر شده در ایران را ایرانی دانست و یادآور شد: این باند بین‌المللی بوده و افرادی از سایر کشورها نیز در آن عضو هستند.

وی مکان جاسازی این مقدار کوکائین را کوله پشتی یکی از مسافران عنوان کرد و افزود: این محموله بیش از 7 کیلوگرم کوکائین بود که در کوله پشتی یکی از مسافران که خود عضو باند قاچاق بوده جاسازی شده بود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس