کد خبر 390059
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گردن زدن ۲۱ مسیحی مصری به دست داعش را به دولت و ملت مصر تسلیت گفت و سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ذبح 21 مسیحی مصری به دست داعش را محکوم و سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، عباس گفت: این جنایت زشت داعش ماهیت این گروهک تروریستی را که تفاوتی میان اسلام و مسیحیت نمی‌گذارد و وجهه دین حنیف ما را تخریب می‌کند، بیش از پیش روشن‌تر کرد.

وی در ادامه ضمن تسلیت و اعلام حمایت از «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد برای جلوگیری از این جنایات باید ائتلافی مشترک در سریعترین زمان ممکن علیه داعش تشکیل شود.

عباس همچنین به پاپ «تواضرس دوم» رهبر کلیسای مسیحیان مصر نیز تسلیت گفت.

داعش یکشنیه (دیروز) تصاویری منتشر کرد و از گردن زدن 21 مسیحی مصری خبر داد. همچنین حماس نیز با صدور بیانیه‌ای این جنایت را محکوم کرد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    گردن نزدند سربریدن یک مقداری ظاهرا فرق داره خخخخ
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    فلسطینی ها تو غزه مردن صدایی از این آقا در نیومد چرا؟ خون مسیحی با خون مسلمان هیچ فرقی نداره
  • حسون توکلی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    تشکیلات خودگردان فلسطین دست کمی از صهیونیستها ندارد
  • محمد علی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    مردک ابولّعن برای کشتار وقیحانه ی مردم مظلوم غزه و طفل معصومانی که به خاک و خون کشیده شدند ذره ای عملکرد انسان وار نداشت.آری ؛اگر این همه خون به ناحق ریخته شده ،انسانی را به رقیت قلب نکشد باید گفت که این دل از اوج انسانیت به حضیض حیوانیت و بلکه مادونتر از حیوانیت نائل شده( لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ - ثُمَّ رَدَدْنَاهُ أَسْفَلَ سَافِلِينَ :كه به يقين ما انسان را در بهترين اعتدال و استقامت (در جسم و روان) آفريديم. (قامت مستقيم، اعضاء متناسب، بشره ظاهر، مغز متفكر، روح قابل فضايل داديم.سپس- آنگاه كه ناسپاسى كرده و كفر ورزيد و براى آنچه آفريديمش قيام نكرد- او را فروتر از همه فروتران گردانيديم. )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس