کد خبر 390021
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

مدیرکل هوا‌شناسی استان ایلام با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان ایلام، گفت: توده جدید گرد و غبار امروز وارد مناطق جنوبی ایلام می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هوا‌شناسی استان ایلام، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش یابی هوا‌شناسی نشان می‌دهد که به علت نفوذ سامانه بارش زایی که از امروز وارد استان ایلام می‌شود، بارش برف و باران ایلام را فرا می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر وجود ابر و وزش باد همراه با این سامانه جدید احتمال وقوع رعد و برق نیز وجود دارد.

مدیرکل هوا‌شناسی استان ایلام عنوان کرد: افزایش سرعت باد با استقرار این سامانه جدید سبب نفوذ گرد و غبار به برخی از مناطق جنوبی استان ایلام می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    متاسفانه هیچ خبری در مور هیچ یک از معزلات این استان منتشر نمیشود. نه از گرد و خاکش نه از زلزله 4و 8 ریشتریش نه از قطعی آب و برق شهرستانهایش نه از جبهه ها و دفاع مقدسش همه ظرفیتهای استان تحت استان های همجوار نادیده گرفته میشه گرد و خاکش هم تحت تاثیر خوزستان. ایلام را کلا از نقشه حذف کنید دلمان یالکل خنک شود
  • ایران 98 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    با سلام این استان هیچ مشکلی نداره آروم بی سر وصدا تنها استانیه تو کشور عزیزمون که معضل بیکاری خودسوزی نداره مورموری یکی از جزایر اقیانوس آرام است که هرچند وقت یه بار میلرزه اصلا مهم نیست گردو غبار هم میفرستیم تو ریه تصفیه میکنیم اکسیژن میدیم بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس