کد خبر 389949
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

مسئولان فدراسیون و تیم ملی امید تلاش می‌کنند برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک اجازه بازی احمد عبدالله‌زاده را از مسئولان نظام وظیفه بگیرند.

به گزارش مشرق، تیم ملی امید ایران از سوم فروردین سال آینده در مسابقات مرحله اول مقدماتی  المپیک 2016 به میدان می‌رود.

ایران در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های نپال، افغانستان، فلسطین و عربستان هم‌گروه است.

کادرفنی تیم ملی امید قصد دارد با تمام توان موجود در فوتبال ایران وارد این مسابقات شود و در تمامی مسابقات با قدرت به مصاف حریفان برود. در همین راستا علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم که لژیونر هستند هم باید در این تیم حاضر شوند و به مصاف بازیکنان بروند.

بعد از مشکلی که در مورد جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان ایران به وجود آمد تیم ملی هم در استفاده از این بازیکنان دچار مشکل شد.

حتی این نفرات برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم مجوز نداشتند تا اینکه مسئولان سازمان نظام وظیفه‌ با مساعدتی که انجام دادند مجوز مهرداد پولادی و سروش رفیعی را صادر کردند و این نفرات با تیم ملی به استرالیا رفتند.

احمد عبدالله‌زاده بازیکن فولاد خوزستان که جزو بازیکنان با کیفیت رده سنی امید است با مشکل کارت پایان خدمت روبرو است. این بازیکن درحالی که قرار بود روز 21 آبان همراه تیم ملی امید برای شرکت در اردو به قطر برود در فرودگاه به خاطر اینکه کارت او باطل شده بود اجازه خروج از کشور پیدا نکرد.

اکنون حدود 2 ماه است که این بازیکن سرباز شده و در حال پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی است.

عبدالله‌زاده جزو نفراتی است که کادرفنی تیم امید می‌خواهد در دیدارهایش از این بازیکن استفاده کند. طبق اخبار واصله از فدراسیون فوتبال مسئولان فدراسیون و تیم ملی امید در حال رایزنی هستند تا مجوز این بازیکن را از سازمان نظام وظیفه بگیرند.

با توجه به اینکه میزبانی این مسابقات در ایران است شاید گرفتن مجوز بازی این بازیکنان شدنی باشد چرا که مسئولان نظام وظیفه با مساعدتی که نسبت به تیم ملی بزرگسالان داشتند نشان دادند که برای موفقیت فوتبال ایران هر نوع همکاری را انجام می‌دهند.

به هر حال مسابقات مقدماتی المپیک از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تمامی تیم‌ها با آمادگی کامل و تمام توان به میدان می‌آیند. اگر ایران می‌خواهد طلسم 36 ساله عدم راهیابی به المپیک را بشکند باید از تمامی توان خود در این رقابت‌ها بهره ببرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس