رئیس سازمان بهزیستی کشور جزئیات راه‌اندازی خانه‌های امن برای زنان آسیب‌دیده را تشریح کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور، در خصوص راه‌اندازی خانه‌های امن برای زنان آسیب‌دیده، اظهار داشت: تا به حال در بحث زنان آسیب‌دیده مراکزی از جمله مراکز نگهداری داشتیم که با مطالعه بیش‌تر در این زمینه به نتیجه برای راه‌اندازی خانه‌های امن رسیدیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط روانی و اجتماعی ویژه‌ای که این زنان دارند بحث بازتوانی آن‌ها را پیگیری می‌کنیم و در این مراکز با اکیپ‌های بانوان اعم از روان‌شناس، مددکار و مدیریت مجموعه توانمندسازی آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که این زنان تا چه مدت در خانه‌های امن نگهداری می‌شوند، تصریح کرد: تا زمانی که مراحل توانمندسازی به طور کامل انجام شود از آن‌ها حمایت صورت می‌گیرد و از سوی دیگر جامعه‌پذیری این زنان نیز مورد توجه است اما اگر بستگان آن‌ها بتوانند آن‌ها را مورد حمایت قرار دهند، مرخص شدن انجام می‌شود.

وی افزود: در استان‌های بزرگ دو واحد و در استان تهران 6 خانه امن راه‌اندازی می‌شود ضمن این‌که شرایط این خانه‌ها حاکمیتی و محرمانه است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس