کد خبر 389868
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در سایه تهدید داوران به عدم قضاوت در مسابقات قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال درحالی قرار است فردا (سه‌شنبه) به انجام برسد که داوران فوتسال مدتی است در نامه‌ای خواسته‌های خود را با کمیته داوران و کمیته فوتسال در میان گذاشته‌اند و تهدید کرده‌اند که اگر به خواسته‌های آنها به صورت مستند توجهی نشود، این هفته قضاوت نخواهند کرد.

گرچه این تهدید چندان هم از سوی فدراسیون جدی گرفته نشده و آنها در مصاحبه‌های خود تاکید می‌کنند که بازی‌ها این هفته طبق برنامه انجام می‌شود، اما داوران همچنان بر مواضع خود پابرجا هستند و باید دید این هفته چطور به اتمام خواهد رسید.

مهم‌ترین بازی این هفته در تبریز برگزار می‌شود. دربی‌ای که شاید برای یک طرف از نظر جدول، اهمیت زیادی نداشته باشد اما به خاطر بحث‌هایی که بین دو تیم ایجاد شده و همچنین رویارویی حسین شمس و دبیری‌ها، از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است.

دبیری که در هفته‌های ابتدایی لیگ، حسین شمس را به عنوان سرمربی در جمع خود داشت، حالا این مربی سرشناس را در تیم مس سونگون می‌بیند. در تیمی که این روزها یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و با تیم‌های تاسیسات دریایی، گیتی‌پسند و حفاری رقابت نزدیکی دارد.

دبیری دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد اما قطعا با توجه به حضور حسین شمس به عنوان مدیرفنی در بین مسی‌ها و مصاحبه‌های اخیر دو طرف، آنها هرگز دوست ندارند بازنده این دیدار استانی باشند و با تاکید جواد اصغری‌مقدم، آنها برای حیثیت خود و باشگاه به میدان خواهند رفت.

گیتی‌پسند در اصفهان این هفته میزبان میثاق است،‌ حفاری که به دلیل گردوغبار اهواز، برای این بازی تمرین زیادی را پشت سر نگذاشته، نیز باید از ماهان تندیس قم پذیرایی کند.

تیم وحید شمسایی که صدر جدول را از آن خود دارد نیز در کرج میهمان مقاومت است.

تیم‌های قعرنشین شهروند ساری و شهرداری ساوه هم در دو بازی خانگی باید به مصاف فردوسی مشهد و پایاسازه تبریز بروند.

شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز به ترتیب با 14 و 16 امتیاز رده‌های چهاردهم و سیزدهم لیگ برتر را از آن خود دارند که اکنون محتمل‌ترین تیم‌ها برای سقوط به شمار می‌روند.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

سه‌شنبه 28 بهمن - ساعت 16

* دبیری تبریز - مس سونگون

* شهروند ساری - فردوسی مشهد

* گیتی‌پسند اصفهان - میثاق تهران

* شهرداری ساوه - پایاسازه تبریز

* حفاری اهواز - ماهان تندیس قم

* مقاومت البرز - تاسیسات دریایی تهران

* فرش‌آرای مشهد - منصوری قرچک
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس