کد خبر 389710
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده مجدد از دو حادثه تیراندازی در کپنهاگ دانمارک از یهودیان اروپا خواست که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کنند.

به گزارش مشرق، شبکه اسکای نیوز عربی نوشت: بنیامین نیانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با سوءاستفاده از حملات کپنهاگ مدعی شد: انتظار داریم موج حملات علیه یهودیان در اروپا افزایش یابد و این وظیفه ماست که آماده باشیم. یهودیان هر کجا که هستند نیاز به محافظت دارند، اما ما به شما می‌گوییم که اسرائیل خانه شماست!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم آماده پذیرش "موج گسترده مهاجران یهود" از اروپاست، افزود: اسرائیل خانه شماست و امروز دولت تل‌آویو می‌خواهد درباره برنامه‌ 180 میلیون شکلی برای حمایت از مهاجران گفتگو کند و ما برنامه‌های بیشتری را برای یهودیان سراسر جهان در دست داریم. اسرائیل با آغوش باز منتظر شماست!

مقامات رژیم صهیونیستی پس از حملات پاریس در اوایل ژانویه نیز با ماهیگیری از آب گل آلود خواستار مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی شدند و در این راستا تبلیغات گسترده‌ای به راه انداختند.

از سوی دیگر، آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در سخنانی با سوءاستفاده از حملات کپنهاگ مدعی شد که این حملات ثابت می‌کند که اسرائیل و یهودیان اولین قربانیان حملات تروریستی هستند چرا که آنها در خطوط مقدم علیه تروریسم هستند!

لیبرمن گفت که جامعه بین‌الملل نباید تنها به صدور اعلامیه و برگزاری راهپیمایی بسنده کند و باید "جنگ ویرانگری را علیه ترور و ریشه‌های آن" آغاز کند.

روز شنبه در حمله مردی مسلح به جلسه‌ای که در یک کافه در شهر کپنهاگ برگزار می‌شد، یک تن کشته و سه مامور پلیس مجروح شدند. حمله دوم نیز در نزدیکی کنیسه یهودیان واقع در یکی از خیابان‌های مرکزی کپنهاگ روی داد که با محل حمله نخست حدود پنج کیلومتر فاصله داشت. نخست‌وزیر دانمارک حمله مسلحانه مذکور را اقدامی تروریستی با انگیزه سیاسی دانسته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس