کد خبر 388262
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 2 میلیون مسکن برای اقشار حمایتی و پایین طراحی شده است.

 به گزارش مشرق، علی ربیعی وزیر تعاون، عصر امروز در آیین افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان اظهار داشت: کانون گفتمان انقلاب اسلامی رسیدگی به محرومان، شنیده شدن صدای افراد بی‌صدا و کم‌صدا است.

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید با کانون گفتمان انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کرده و بخش سلامت و رفاهی در دولت یازدهم جزو اولویت‌های اصلی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دولت یازدهم به دنبال سیاست رفاهی جبرانی، صدقه‌ای و هورایی نیست بلکه رفاه را حق مردم می‌داند.

ربیعی اضافه کرد: فقر خوارکی در کشور وجود دارد و سفره‌هایی داریم که فاقد پروتئین و کالری هستند و دولت این سفره‌ها را هدف قرار داد و زنان باردار و کودکان با سوء‌تغذیه را وارد چرخه مبارزه با فقر خوارکی کرد.

وی تصریح کرد: سند مبارزه با بی‌سوادی تدوین شده و امیدواریم کودکان بازمانده از تحصیل در ایران نداشته باشیم.

ربیعی گفت: 2 میلیون واحد مسکن برای اقشار حمایتی و پایین طراحی شده و با مشارکت خیران دیگر خانواده دارای دو معلول بدون مسکن در کشور نخواهیم داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    تا ببینم منظور 2 میلیون بوده یا 2 تا!
  • محمد علی ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    قال امیر المؤمنین(ع): خیر القول ما صدقه العمل: بهترین سخن آن سخنی است که عملکرد انسان آنرا تصدیق کند.حضرات دو صد گفتار چو نیم کردار نیست.این وعده ی 2 میلیون مسکن برای چند ده سال دیگر طراحی شده یا برای دو سه سال دیگر.مگر نه اینکه یک سال و اندی از این دولت می گذرد تازه می گویند طراحی آن هم در حالی که مدت نهایی این طراحی مشخص نیست چه برسد کار اجرائی آن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس