کد خبر 388202
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 شهروند تهرانی از حریق ساختمانی در تهرانپارس خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ حادثه آتش‌سوزی در ساعت 3:29 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در تهرانپارس خیابان عادل اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه که یک مجتمع مسکونی چهار طبقه بود، گفت:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که دو دستگاه خودرو پراید و پرشیا در طبقه منهای یک این مجتمع مسکونی دچار حریق شده‌اند و درپی دود و حرارت ناشی از آن گروهی از ساکنان در طبقات محبوس شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کردند، گفت:‌ همزمان گروهی آتش را خاموش و محل را ایمن سازی کردند و گروهی دیگر نیز برای نجات ساکنان به طبقات رفتند و تعدادی را به پشت بام مجتمع مسکونی هدایت کردند و تعداد دیگر از ساکنان را توسط نردبان هیدرولیکی و دستی نجات دادند.

به گفته ملکی در این حادثه 30 نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی توسط آتش نشانان نجات یافتند و یک خانم میانسال نیز که دچار سوختگی سطحی شده بود برای ادامه مراحل درمانی خود در اختیارعوامل اورژانس قرار گرفت.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند و علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    ازمجازات عمل غافل نشو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس