کد خبر 388024
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

یکی از اعضای کمیته داوران به علت عدم صدور حکمش 5 ماه است که در جلسات این کمیته حاضر نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سایت فدراسیون فوتبال نام چهار عضو را به عنوان اعضای کمیته داوران معرفی کرده است. فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی، مسعود مرادی و صدرالدین موسوی اعضای این کمیته هستند اما از شهریور ماه سال جاری جلسات این کمیته با حضور سه نفر برگزار شده است زیرا صدرالدین موسوی به علت اینکه در دو سه سالی که مشغول به فعالیت بوده ابلاغی را دریافت نکرده است در این جلسات حاضر نشده است.

موسوی در این زمینه گفت: من حدود سه سال است که عضو کمیته داوران هستم اما حکمی در این باره به من ابلاغ نشده است زمانی هم که حکمی صادر نشده باشد در واقع حرف‌های ما اعتباری نخواهد داشت. به همین دلیل من از شهریور ماه در جلسات این کمیته حاضر نشده‌ام. شنیده‌ام که مسئولان مهر ماه حکمی برای من صادر کرده‌اند اما به دست من نرسیده است و علت آن را هم نمی‌دانم چیست.

وی در مورد اینکه آیا شخصی جایگزین او شده است، گفت: نمی‌دانم جلسات ما در زمانی که من حضور داشتم با حضور فریدون اصفهانیان، ممبینی، مرادی و عسگری به عنوان ناظر برگزار می‌شد که البته عسگری حق رأی نداشت و طبق اساسنامه باید به عنوان رئیس دپارتمان در جلسات ما حاضر می‌شد.

موسوی تصریح کرد: من پس از شهریور ماه پیگیر این مسئله نبودم و به فعالیت‌های برون مرزی خود ادامه می‌دادم و گاهی هم به عنوان ناظر در لیگ فوتسال حاضر می‌شدم. به هر حال برای اعضای کمیته داوران و دپارتمان آرزوی موفقیت می‌کنم. همیشه هم حاضر به خدمت خواهم بود اما بر طبق اصول زیرا در غیر اینصورت مجموعه زیر سوال خواهد رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس