این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه شايسته است مردم ايران در فرصت مناسب با انجام جشن به حمايت از اقدامات دولت بپردازند عنوان کرد: بعد از توافق دولت بايد به دنبال آشتي ملي برود و اجازه ندهد پيروزي، تفسير به راي شود.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی صبح دیروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی، با تبیین علت و هدف اصلی دشمنی ۳۶ ساله و ادامه‌دار دولت آمریکا و خطای محاسباتی آنها برای به زانو درآوردن و تحقیر ملت ایران، به رفتار و عملکرد منطقی و مستدل ایران در مذاکرات هسته‌ای و رفتار غیرمنطقی و باج‌خواهانه طرف مقابل اشاره کردند و این بیانات با واکنش های مختلف رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت. (لینک بیانات اخیر رهبری)

ابراهيم اصغرزاده در گفت‌وگو با «اعتماد» به تحلیل بیانات رهبری می پردازد و می گوید: پذيرفتن عملكرد دولت روحاني كه رهبري نمره قبولي به آن داده براي دولت بسيار مهم است و "روحاني دستمزد مقاومت خود در برابر تندروها را از رهبري گرفت" و ديگر نيرويي در كشور نيست كه بتواند در برابر اقداماتي كه مورد تاييد رهبري نظام است بايستد.

وی در ادامه قبول قطعنامه 598 برای ملت ایران را پیروزی قلمداد می کند و می گوید: قطعنامه 598 فرصت‌هايي را از ايران گرفت اما در كل يك پيروزي بود. حتما توافق انجام خواهد شد چون ملت ايران زندگي دور از جامعه جهاني را نمي‌پذيرد و اين را در انتخابات سال ٩٢ نشان داد و دولت هم به دنبال اين توافق است.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود به شرايط عمومي كشور در قبال مذاکرات هسته‌ای اشاره و عنوان می‌کند: موقعيت فعلي روحاني شرايط حساسي است. او ناچار است مذاكرات كشور را با جهان خارج تنظيم كند. براي اين كار همچنين بايد مذاكرات را در داخل از طريق ديپلماسي عمومي و ايجاد توازن بين نيروهاي داخلي جا بيندازد.

وی در ادامه می‌گوید: عده‌اي سعي مي‌كنند تفسير متفاوتي بدهند و بگويند مذاكرات تاثيري در شرايط عمومي كشور ندارد اما روحاني خودش محصول اين بن بست در سياست‌هاي داخلي و انسداد در حوزه اقتصاد است.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه شايسته است مردم ايران در فرصت مناسب با انجام جشن به حمايت از اقدامات دولت بپردازند عنوان کرد: بعد از توافق دولت بايد به دنبال آشتي ملي برود و اجازه ندهد پيروزي، تفسير به راي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یک نفر ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    قطعنامه را هم برادران .... به ظهور و بروز رساندند
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    اضغر زاده و همه همپالگی ها اصلاحات نوکر اجنبی هستند. توقع بیشتری از اصلاح طلب جماعت نداریم
  • بابک ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    آشتی ملی برای اینکه این پیروزی به نام کسی تمام نشود؟؟؟؟؟ کدام پیروزی؟؟؟؟ توافق کجاش پیرزوی است؟ جام زهر پیروزی بود؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    عجب... پس به نظر اصلاحاتی ها هم ایران دائم در حال پیروزی است حتی زمانی که به شدمن التماس میکند...... خخخخخخخ
  • سهراب ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    بابا اینا اصلاح(افساد) طلبن بی خیال
  • محمدي ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    ندیشکده رند: پس از توافق هسته‌ای، آمریکا با ایران چه خواهد کرد؟ + نمودار كدام پيروزي- تازه بعد از جشن « خر برفت و خر برفت» سفارشي حضرت عالي... بايد تحفه آشتي ملي تان را تحت كنترل حزب الله بگيريم كه مديريت شدنمان بواسطه توافقات كذايي را آنقدر محدود كنيم كه جنگ نرم رها سازي شده ، عناصر آرمانخواهي مان را از هم فرو نپاشاند.
  • احمدخواجوند ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    انچه معلومه اينها خيلي باما كاردارند
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    خخخخخخخ پیروزی!!!! با همین فرمون که دولت محترم میره جلو باید نذری چیزی بکنیم تا ماشینمون چپ نشه و نریم هوا. رسیدن به هدف پیشکش در ضمن ملت باهم آشتین به شرطی که شماها بزارین و فتنه به پا نکنین
  • رضا ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    این اصلاح طلب ها چقدر پررو وبی غیرتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس