کد خبر 387705
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به ناکامی این تیم در فصل جاری لیگ برتر گفت: این تیم هیچ نشانی از نام پرسپولیس ندارد و بازیکنانش نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: همه می‌بینند که بازیکنان چگونه در زمین بازی می‌کنند و انگار بی‌خیال هستند. این در تاریخ باشگاه پرسپولیس فاجعه است که پنج باخت پشت‌سر هم بیاورد و هرگز تاریخ چنین چیزی را به خود ندیده است. پرسپولیس همیشه در جمع سه تیم بالای جدول بوده است اما الان متأسفانه فقط یک نام از این تیم باقی مانده است.
  
وی در ادامه افزود: متأسفانه بازیکنان پرسپولیس انگار نمی‌دانند در کدام تیم بازی می‌کنند. آنها باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن می‌کنند و در گذشته این پیراهن بر تن چه بزرگانی بوده است. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند اگر از این تیم بیرون بروند فوتبال بیشتر آنها نابود خواهد شد. به هر حال مردم به خوبی همه چیز را می‌بینند.

محمدخانی در پاسخ به این پرسش که آیا مقصر اصلی ناکامی‌های پرسپولیس حمید درخشان است یا بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: نمی‌توان یک نفر را مقصر قلمداد کرد. بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه در این نتایج نقش دارند، هرچند که در نهایت این سرمربی است که باید بابت نتایج جوابگو باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به انتقادهایی که درخشان در زمان مربیگری علی دایی از پرسپولیس انجام می‌داد، گفت: درخشان آن زمان یکی از منتقدان جدی پرسپولیس بود و زمان مربیگری دایی بارها گفت که اگر این تیم را به او بدهند، قهرمان می‌شود. آیا الان پرسپولیس مدعی قهرمانی است؟ چرا درخشان به وعده‌اش عمل نکرده است؟ طبیعتاً وقتی هواداران چنین نتایجی را می‌بینند حق دارند ناراحت شوند.

وی تأکید کرد: استقلال در کورس قهرمانی قرار گرفته و پرسپولیس هم در کورس سقوط! وقتی هواداران می‌بینند که ‌تیم‌شان در پنج بازی پیاپی شکست خورده است، حق دارند که خشمگین شوند. حالا این تیم قرار است به آسیا هم برود، تیمی که افسرده است و هیچ نشانی از شادابی ندارد. بازیکنان پرسپولیس آنقدر بی‌جان هستند که حتی سانتر آنها یک متر بیشتر از زمین فاصله نمی‌گیرد. واقعاً وضعیت پرسپولیس تأسف‌آور است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس