کد خبر 386991
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به چند دلیل موافق ماندن کی روش در هدایت تیم ملی فوتبال هستیم.

به گزارش مشرق، مقداد نجف نژاد درباره سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: از بنده درباره ماندن کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نظر خواستند که بنده گفتم به چند دلیل موافق ماندن کی روش در تیم ملی هستم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی انتظارات بیشتری از عملکرد این تیم با مربی‌گری کارلوس کی روش داریم، افزود: کی روش یک مربی با دانش بوده که در تیم‌های بزرگی فعالیت کرده و از علم و تجربه بالایی در بحث مربی‌گری فوتبال برخوردار است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه کارلوس کی روش به واسطه حضور چندساله خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ایران با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ورزشی کشور را آشنایی پیدا کرده است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده کی روش باید در شکل دادن به ترکیب و ساختار تیم ملی به ویژه در بحث جوان‌گرایی بازیکنان زودتر عمل می‌کرد.

نجف نژاد، بیان کرد: انتظار ما بر این است که این مربی با تجربه، با مدیریت درست خود در جهت تحول و استعدادیابی در تیم ملی فوتبال کشور تلاش کند تا در وهله اول بتوانیم بیش از دیگر کشورهایی که همزمان با ما شروع کردند، نردبان ترقی را حداقل در آسیا طی کنیم و دغدغه ای به عنوان اینکه آیا تیم ملی به جام جهانی راه پیدا می‌کند یا خیر در کشور وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این مربی با تجربه، یک تیم مطمئن، با ثبات، جوان، با انگیزه و با نشاط را تشکیل و تربیت و تحویل جامعه ورزش ایران کند.

تعیین نرخ در واگذاری تیم‌های ورزشی بر اساس برند تیم‌ها نباشد

نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، درباه روند واگذاری تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از طریق مزایده به بخش خصوصی، گفت: سازمان خصوصی سازی در این رابطه تاکنون خوب عمل کرده، به طوری که روند و پروسه‌ای که باید بابت قیمت‌گذاری صورت می‌گرفت، انجام شده و قیمت اولیه نیز اعلام که جای تقدیر دارد.

نجف نژاد، بیان کرد: اگرچه اعتقاد ما بر این است که قیمت‌های تعیین شده برای واگذاری این تیم‌ها بالا است، اما به هر حال اگر بتوانند همان اموال، املاک و امکاناتی که برای تیم‌هایی مثل استقلال اعلام شده به مشتری ارائه دهند، به اعتقاد بنده این قیمت، قیمت خوبی است.

وی با بیان اینکه اگر تعیین نرخ واگذاری صرفاً بر اساس برند تیم‌ها باشد، باید یک تجدید نظر در قیمت گذاری‌ها صورت گیرد، افزود: نباید به فکر خوب فروختن این تیم‌ها باشیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید در واگذاری تیم های ورزشی به بخش خصوصی به گونه ای برنامه‌ریزی شود که مدیریت و هدایت این تیم‌ها در آینده به درستی صورت گیرد و در یک چشم انداز ده ساله این تیم‌ها را رو به پیشرفت ببینیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس