کد خبر 386351
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

سرمربی هلندی منچستریونایتد اعتراف کرد کاپیتان انگلیسی تیمش انگیزه هم‌تیمی‌های خود را برای کسب پیروزی در بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس مضاعف کرده است.

به گزارش مشرق، شکست مفتضحانه‌ای که منچستریونایتد در نیم‌فصل نخست لیگ برتر در خانه لسترسیتی متحمل شد، یکشنبه شب در اولدترافورد جبران شد وقتی که شیاطین سرخ میهمان‌شان را 3 بر یک شکست دادند و دوباره به رده سوم جدول برگشتند. من‌یونایتدی که در نیم‌فصل نخست برابر  لستر سیتی 5 بر 3 باخته بود، از این تیم انتقام گرفت و آن را دست خالی از اولدترافورد بیرون کرد.

حالا لوئیز فن‌خال می‌گوید که یک عامل در تلاش شاگردانش برای انتقام‌گیری از لسترسیتی سهم بسزایی داشته است و آنهم نطقی بوده که وین‌ رونی پیش از بازی انجام داده است. فن‌خال فاش کرد که چگونه کاپیتان انگلیسی تیمش پیش از این بازی خیلی رک و صریح به هم‌تیمی‌هایش گفته است که از آنها در این بازی چه انتظاری دارد و می‌خواهد که باخت نیم‌فصل اول را جبران کنند.

مربی هلندی شیاطین سرخ گفت: رونی قبل از بازی به بازیکنان گفت: یادتان هست که بازی رفت را چگونه به لستر باختیم؟ همه بازیکنان ما با حرف‌های رونی برای انتقام‌گیری تهییج شده بودند. سخنرانی خوبی بود و جو مناسبی را برای تیم به وجود آورد، درست مانند حسی که تیم قبل از بازی با کمبریج‌یونایتد داشت.

فن‌خال ادامه داد: وقتی در منچستریونایتد بازی می‌کنی همه چیز علیه توست و همه چیز به نفع تیمی است که کم‌شانس‌تر تلقی می‌شد اما با وجود تمام انتقاداتی که از ما صورت گرفت، همچنان در جام حذفی انگلیس حضور داریم در حالی که تیم‌های بسیاری از تیم‌ها حذف شده‌اند.

در فصلی که مشخص است از میان تیم‌های چلسی و منچسترسیتی، یکی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهد برد، تنها امید واقع‌بینانه فن‌خال برای کسب جام در اولین فصل حضورش در اولدترافورد، جام حذفی انگلیس است. شیاطین سرخ امشب (سه‌شنبه) در بازی برگشت خود در دور چهارم جام حذفی انگلیس در شرایطی میزبان کمبریج‌یونایتد هستند که بازی رفت دو تیم بدون گل مساوی تمام شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس