کد خبر 386206
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به تعداد کم بازی‌های باقیمانده لیگ برتر، بهترین کار فسخ قرارداد با هلمکه بود.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: متاسفانه سازمان لیگ هنوز پولی به استقلال نداده و آنها نیز مدعی هستند که صداوسیما و اسپانسر به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند. سال گذشته از محل درآمد استقلال در سازمان لیگ پول داده شد اما امسال این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه اگر استقلال مشکل مالی دارد، چرا شب قبل از بازی با سپاهان به کرار جاسم پول پرداخت شد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ما پولی به کرار ندادیم. پولی که پرداخت شد، مربوط به مالیات این بازیکن بود که آن هم به مدیربرنامه‌های وی داده شد. چرا بی‌جهت برای تیم حاشیه‌سازی می‌کنند و مدعی هستند به کرار پول داده‌ایم؟ مدیربرنامه‌های کرار می‌تواند شهادت دهد که این پول به چه دلیل پرداخت شد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل سپاهان عنوان کرد: خوشبختانه برد خوبی را کسب کردیم و امیدوارم بازیکنان مقابل سایپا هم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. من به این تیم امیدوار بودم و می‌دانم در ادامه نتایج مطلوبی کسب خواهد شد.

افشارزاده در خصوص حرف‌وحدیث‌های پیش آمده برای فسخ قرارداد هلمکه گفت: هم علی نظری جویباری و هم دکتر نوروزی را دعوت می‌کنم تا در این زمینه توضیحات‌شان را بدهند. طبق گزارشی که به ما داده شد، هلمکه 6 بازی را از دست داده بود. با توجه به تعداد کم بازی‌های باقیمانده لیگ برتر، بهترین کار فسخ قرارداد با این بازیکن بود.

وی تصریح کرد: هنوز پولی به هلمکه داده نشده که همه در این مورد صحبت می‌کنند. ضمن اینکه این بازیکن در تست پزشکی فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود که قراردادش ثبت شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس