کد خبر 385282
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

برندن راجرز اعتقاد دارد استیون جرارد ممکن است آخرین بازیکنی باشد که از مرز 700 بازی برای لیورپول عبور کند.

به گزارش مشرق، استیون جرارد کاپیتان لیورپول که در پایان فصل باشگاه و شهر را به قصد لوس انجلس گلکسی ترک خواهد کرد، تنها با حضور در سه دیدار دیگر به مرز 700 بازی با پیراهن سرخ لیورپول خواهد رسد. جرارد پس از ایان کلگن و جیمی کرگر؛ در رده سوم رکوردداران بیشترین بازی برای لیورپول قرار دارد، می تواند در بازی هفته آینده مقابل اورتون به رکورد مورد نظر دست پیدا کند.

با این وجود راجرز اعتقاد دارد که این عدد پایان جرارد در لیورپول نخواهد بود و وی به زودی کار خوب را به عنوان یک مربی در باشگاه آغاز خواهد کرد. وقتی از راجرز در مورد ترک لیورپول در پایان فصل و وجود احساسی بد، سوال شد گفت: "خیلی زیاد. من به او گفته بودم که می خواهم برای مدت ها مانند من در اینجا باقی بمانی، اما این اتفاق رخ نداد. او تصمیم دشوار خود را با توجه به فوتبال و زندگی اش گرفت."

"اگر او زمانی که دوره بازی‌اش به اتمام رسید، بخواهد مربی گری کند، می توانم روی او حساب کنم و به او کمک کنم. من کارهای سخت زیادی را انجام داده ام و دشواری های مربی شدن را می دانم. من به طور مرتب با گری مونک - که اولین شغل مربی گری اش را انجام می دهد - صحبت می کنم. وقتی مربی هستید احساسی که دارید 50 بار قوی تر از زمانی است که بازیکن هستید."

 "اگر همین مسیر در مورد جرارد هم اتفاق بیفتد، که بخواهد برای یاد گرفتن به اینجا بیاید، درهای باشگاه همیشه روی او باز هستند. ما ارتباطمان را حفظ می کنیم چون او انسان فوق العده ای است."

او در مورد رسیدن به عدد 700 گفت: "این دستاورد فوق العاده ای است. مطمئن نیستم بازیکن دیگری بتواند این کار را تکرار کند. شاید زمانی بسیار طولانی بگذرد تا بازیکنی به این رکورد دست پیدا کند. زندگی او و مسیری که طی کرده است قابل توجه است و تعصب و تمرکز او پس از این همه سال هنوز هم ادامه دارد. این واقعا فوق العاده است و مثالی است برای بازیکنانی که به این تیم می آیند."

لیورپول پس از شکست در اولدترافورد، 14 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را کسب کرده است. با این حال شکست حذف مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه اثر بدی روی روحیه ی آن ها گذاشته است.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس