کد خبر 384275
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

سرپرست تیم استقلال معتقد است نتایج به دست آمده تیم ملی در جام ملت های آسیا در شأن فوتبال ایران نبود.

ماجدی: نتایج تیم ملی در شأن فوتبال ایران نبود!
به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران با اظهار ناراحتی از حذف تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: حذف ما از مسابقات جام ملت‌های آسیا در شأن و شخصیت فوتبال و بازیکنان ایرانی نبود. متاسفانه نتوانستیم مقابل عراق پیروز شویم و از دور مسابقات حذف شدیم.

وی در خصوص آمادگی ملی پوشان برای دیدار استقلال مقابل سپاهان نیز، گفت: با توجه به اینکه آنها شب گذشته وارد ایران شدند خیلی از وضعیت جسمانی آنها مطلع نیستیم. بازیکنان ملی پوش به جز هاشم بیک زاده همگی در تمرین حضور دارند و قطعا کادر فنی امروز از وضعیت آمادگی آنها مطلع می شود.

ماجدی ادامه داد: طبیعی است که آنها از لحاظ روحی و روانی خسته باشند و نمی توان در تمرین های قبل از دیدار با سپاهان به آنها فشارهای مضاعفی را وارد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سازمان لیگ برای تغییر زمان دیدار مقابل سپاهان با شما همکاری کرد یا خیر، گفت: در این سه روز گذشته هر چه تلاش کردیم آنها راضی نشدند که زمان بازی را تغییر داده و ما هم بالاجبار باید روز جمعه و در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان بازی کنیم.

سرپرست تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ما جمعه باید مقابل یکی از بهترین تیم های شهرستانی بازی کنیم و امیدوارم بازیکنان ما آنچه در توان دارند برای موفقیت در این دیدار از خود نشان دهند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پوریا ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مشرق جان . منتشر کن. اگه نتایج در شان نبوده. حتما نتلیج با قلعه نویی با بهترین تیم تاریخ ایران در شان بوده. ول کن بابا. سیاه نمایی رو. کی روش محبوبیتش بالای 80 درصده . بسوزید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس