کد خبر 383296
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر حرکت خشنی که در بازی برابر کوردوبا انجام داد ممکن است بیش از یک بازی محروم شود.

به گزارش مشرق، نشریه آس نوشت: در جریان بازی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه کوردوبا که با پیروزی 2 بر یک کهکشانی‌ها خاتمه یافت، کریستیانو رونالدو از کوره در رفت و به خاطر ضربه زدن به یکی از مدافع حریف که قصد کنترل کردن وی را داشت، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. به این ترتیب او بازی بعدی کهکشانی‌ها در هفته بیست‌ویکم لالیگا را که برابر رئال سوسیه‌داد خواهد بود از دست داد اما این احتمال وجود دارد که برای این بازیکن مجازاتی سنگین‌تر در نظر گرفته شود که او را از بازی هفته بیست‎ودوم لالیگا در خانه اتلتیکومادرید هم محروم کند.

رونالدو نه تنها پیش از ضربه زدن به مدافع کوردوبا، با یک مشت به یکی دیگر از بازیکنان تیم میزبان کوبیده بود بلکه پس از حرکت خشنی که منجر به اخراجش شد، با چند تن دیگر از بازیکنان کوردوبا درگیر شد که داور بازی را مجبور کرد تمامی این ماجرا را در گزارش پایان بازی خود درج کند.

رونالدو قطعاً مصاف هفته آینده کهکشانی‌ها برابر شاگردان دیوید مویس را از دست خواهد داد اما اگر محرومیتش افزایش پیدا کند که احتمال آن بسیار زیاد است، ممکن است دو بازی بعدی تیمش برابر سویا (15 بهمن) و اتلتیکومادرید (18 بهمن) را از دست بدهد.

این پنجمین باری است که رونالدو در پیراهن رئال مادرید کارت قرمز می‌گیرد. آخرین باری که او از زمین بازی اخراج شد، در ماه فوریه سال 2014 و در بازی رئال - اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس بود که مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها به خاطر سیلی زدن به صورت کارلو گورپگی کارت قرمز گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس