کد خبر 382175
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

هافبک استقلال گفت: به خاطر قلعه‌نویی حاضر شدم در اردوی کیش استقلال را همراهی کنم.

به گزارش مشرق، کرار در مورد اردویی که استقلال در جزیره کیش پشت سرگذاشت، گفت: اردوی بسیار خوب و پرفشاری بود. ما در این مدت ۳ نوبت تمرین کردیم و توانستیم بدن‌های خود را به کیفیت مطلوبی برسانیم. این نکته می‌تواند در شروع نیم فصل دوم خیلی به ما کمک کند. تنها مشکل ما در اردوی کیش نبود بازیکنان ملی پوشمان بود. اگر آن‌ها بودند خیلی شرایط بهتر می‌شد ولی به هرحال آن‌ها در اردوی تیم ملی هستند و در استرالیا بهترین تمرینات را زیر نظر کادرفنی پشت سرمی گذارند. امیدوارم همه آن‌ها بتوانند در تیم ملی موفق باشند و من برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در مورد اینکه بدون اینکه پولی دریافت کند حاضر شد در اردوی استقلال در کیش شرکت کند هم گفت: من قبلا هم گفتم که تابع دستور امیرقلعه نویی هستم. او را از نظر فنی قبول دارم و فقط به احترام قلعه نویی بود که حاضر شدم بدون اینکه پولی دریافت کنم در اردوی استقلال شرکت کنم. دوست ندارم برای استقلال حاشیه درست کنم اما امیدوارم که مدیران استقلال هم شرایط من را درک کنند.

هافبک عراقی استقلال در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ بر‌تر هم گفت: شک نکنید ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم و جبران ۵ امتیاز کار سختی نیست. ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم اما مدیران باشگاه هم باید این شرایط را برای ما فراهم کنند. آن‌ها باید کاری کنند که بازیکنان مشکل مالی نداشته باشند تا بتوانیم در آرامش برای قهرمانی استقلال تلاش کنیم. دوست دارم بتوانم اولین قهرمانی‌ام در لیگ ایران را با پیراهن استقلال تجربه کنم.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس