کد خبر 381854
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای حفظ جایگاه کنونی والیبال نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه و مخصوصا حمایت‌های معنوی وزارت ورزش هستیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال در خصوص آخرین شرایط والیبال ایران اظهار داشت: خوشبختانه والیبال ایران به سطح خوبی رسیده است و ما تلاش می‌کنیم که خود را در این جایگاه حفظ کنیم. قطعا حفظ این جایگاه نیازمند حمایت همه‌جانبه است. ما انتظار معجزه از وزارت ورزش را نداریم چراکه منابع محدود است و وزارتخانه هم نمی‌تواند حمایت صد در صدی از والیبال داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور در المپیک یک بحث جدی برای ما است و موفقیت در المپیک یکی از اهداف ماست. این اهداف امکانپذیر نیست مگر با حمایت همه‌جانبه مسئولان و اهالی والیبال. البته باید بگویم منظورم از حمایت‌ها فقط حمایت‌های مادی نیست. توجه رسانه ملی، مجلس و سایر ارگان‌ها از جمله حمایت‌هایی است که عنوان کردم.

داورزنی با بیان اینکه والیبال برندی شده است برای نشان دادن اقتدار نظاممان در دنیا گفت: درست است که ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا منابع مالیمان را خودمان تامین کنیم و تقریبا فدراسیون‌ را خودکفا کرده‌ایم اما شرایط در استان‌ها به گونه‌ای شده است که باید توجه بیشتری به آنها بکنیم. من مطمئن هستم والیبال این ظرفیت را دارد که به عنوان رشته اول یا دوم کشور خودش را نشان دهد. در این راستا ما نیازمند حمایت‌های معنوی وزارت ورزش هستیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: فدراسیون ایران مبلغی را از فدراسیون جهانی طلب دارد که گرفتن آن در گرو پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی صدا و سیمای ایران است. امیدوارم مسئولان تدابیری بیندیشند تا این مشکل هم زودتر برطرف شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس