کد خبر 381377
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

ریاضیات و جبر معمولا یکی از علومی است که دانش آموزان و دانشجویان برای حل مسائل آن با مشکل مواجه هستند. بدون هیچ تعارفی باید قبول کنیم که اکثر ما در دوره ای با مسائل و معادلات جبری سر و کله فراوان زده ایم و گاهی نیز بدون یادگیری از کنار آنها گذشته ایم. حال این ابزار آنلاین به گونه ای طراحی شده است که معادلات و مسائل جبری را با راه حل های آن قدم به قدم برای ما تشریح کرده و پاسخ میدهد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، قطعا در فضایی که ابزارهای آنلاین نقش پررنگی را در آموزش بر عهده دارند، به سادگی میتوان نرم افزارها و App هایی را یافت که در حل مسائل ریاضی که یکی از سخت ترین علوم برای بسیاری از کاربران است، کمک ما باشند. App هایی نظیر PhotoMath برای iOS – اینجا – یکی از این نمونه ها است که تحولی اساس در این ابزارها بوده است.

حال ابزار Algebra Calculator نرم افزاری آنلاین است که قادر به حل مسائل جبر است. میتوانید یک معادله یا مسئله جبری را با این ابزار حل کرده و راه حل قدم به قدم آن را نیز ببینید. همچنین میتوانید مقادیر مورد نظر خو در را برای متغیر ها در یک معادله به کار برده و نتیجه نهایی را بدست آورید.

این ابزار همچنین از یک نسخه خوب موبایل برخوردار است که با استفاده از آن میتوانید مقادیر و معادلات را به سادگی بیشتری نسبت به نسخه دسکتاپ وارد کرده و نتایج را ببینید:

ابزاری آنلاین برای حل مسائل و معادلات ریاضی

برای ورود به این وب سایت به اینجا مراجعه کنید. میتوانید مسئله جبری مورد نظر خود را در جعبه متنی مربوطه وارد نمایید و ر حین وارد کردن مسئله از آنجایی که صفحه کلید شما قادر به ورود همه کاراکتر ها نیست، خود نرم افزار ورودی شما را تجزیه و تحلیل کرده و گزینه مناسب را برای شما به نمایش درمی آورد که با انتخاب آن مسئله یا معادله مورد نظر را وارد نمایید:

ابزاری آنلاین برای حل مسائل و معادلات ریاضی

همانگونه که میبینید، این یک معادله ساده است. اما شما میتوانید معادلات و فرمول های پیچیده را نیز با این نرم افزار به سادگی حل کنید:

ابزاری آنلاین برای حل مسائل و معادلات ریاضی

اگر مقادیر مورد نظر برای متغیر ها را میدانید، برای مثال در یک معادله درجه دوم، میتوانید به تب Evaluate رفته و مقادیر مربوط به متغیر ها را وارد نمایید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید:

ابزاری آنلاین برای حل مسائل و معادلات ریاضی

هیچ شکی در دقت محاسبات این نرم افزار نیست. اگر دانش آموز یا دانشجو باشید، ای نرم افزار کمک بسیار اساسی به شما هم در تشریح و هم در یافتن نتایج معادلات و مسائل است. نکته جالب آنکه این ابزار درسهایی در جبر و معادلات نیز برای شما دارد که در تب بالای وب سایت قابل دسترسی است و به زبانی ساده جبر را برای شما آموزش میدهد. نظر شما در مورد این نرم افزار آنلاین و کاربرد آن چیست؟


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    بابا همه اخرين ورژن متلب و ميپل رو دارن اومدي اين برنامه رو كه از ماشين حساب كامپيوتر هم ضعيفتره معرفي ميكني؟ نميخواد همون اخبار سياسيت رو منتشر كن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس