کد خبر 381004
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

نهادهای اطلاعاتی ترکیه در گزارشی اعلام کردند که 3 هزار نفر در این کشور با گروه تروریستی داعش در ارتباط هستند.

سه هزار نفر در ترکیه با داعش در ارتباط هستند
به گزارش مشرق، روسیا الیوم نوشت: دستگاه اطلاعات ترکیه در گزارشی نسبت به حملات تروریستی احتمالی علیه منافع کشورهای غربی در کشورش هشدار داد.

نهادهای اطلاعاتی ترکیه در این گزارش اعلام کردند که 3 هزار نفر در این کشور با گروه تروریستی داعش در ارتباط هستند و این امر احتمال حمله به منافع کشورهای غربی در ترکیه را افزایش می دهد.

هشدار دستگاه های اطلاعاتی ترکیه پس از آن صورت می گیرد که هفته گذشته پاریس شاهد حملات تروریستی بود که کشته شدن 17 نفر را در پی داشت.

"مولود چاووش اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه اخیرا اعلام کرده بود 700 شهروند ترکیه به عضویت گروه های افراطی و جهادی درآمده اند و این امر احتمال حملات تروریستی در ترکیه را افزایش می دهد. وی همچنین اعلام کرده بود از ورود 7 هزار و 250 نفر به اراضی ترکیه ممانعت به عمل آمده است و هزار و 160 نفر نیز از این کشور اخراج شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    با اردوغان یا بی اردوغان.....!
  • محسن از اصفهان ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    ترکیه هم به بازی اروپا پیوست و برای امتیاز گیری از اروپا و آمریکا و دریافت کمک های نظامی از ناتو و ایفای نقش پررنگ تر در این سازمان دست به این بای زده است. در شرایطی که همه دنیا از حمایت های بی حد و حساب ترکیه برای انتقال نیروهای تازه نفس به سوریه و عراق جهت پیوستن به داعش و دیگر تروریستهای درگیر در منطقه و همچنین مداوای مجروحان انها مطلع هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس